Busquem incorporar en el programa/projecte de Recursos Economics amb l’objectiu de gestionar i supervisar l’àrea comptable garantint un correcte compliment de les normes i obligacions legals.
Quines seran les teves funcions:
* Liderar i coordinar l’equip de comptabilitat garantint un correcte registre i control de la informació financera i comptable.
* Supervisar el procés comptable i garantir el correcte compliment de les normes i procediments de l’entitat, principis comptables, obligacions fiscals i legals.
* Realitzar, coordinar i planificar activitats de tancament de mes i d’any.
* Elaboració informes i estats financers periòdics i/o segons calendarització establerta.
* Realitzar l’anàlisis financer, preparació i presentació d’informes requerits sobre la situació financera de l’entitat.
* Desenvolupar i aplicar sistemes i procediments comptables de millores d’eficiència i eficàcia de les operacions financeres.
* Mantenir una sòlida relació amb auditors externs, garantint que tots els estats financers s’auditen en compliment de les normes, temps i precisió.
* Gestionar i desenvolupar l’equip de comptabilitat, proporcionant orientació als membres per obtenir resultats, assegurar l’efectivitat dels procediments financers i controls interns.
Els requisits per a aquest lloc són:
* Formació Diplomatura en Econòmiques, Empresarials o ADE. Valorable formació postgrau/màster comptabilitat i auditoria.
* Experiència mínima de 2 - 3 anys en posicions similars.
* Coneixements d’idiomes Català i Castellà entès, parlat i escrit.
* Competències tècniques i transversals: Coneixements sòlids en comptabilitat i finances, domini avançat en Excel, Power Point. Persona responsable, proactiva, capacitat per desenvolupar-se amb autonomia, ordenada, metòdica amb capacitat de priorització i gestió del temps, bona disposició per treballar en equip, orientada a resultats, habilitat de liderar i coordinar equips. Habilitat per analitzar dades, capacitat de treballar en terminis establerts. Habilitat en comunicació.
* Orientació a la vulnerabilitat.
Valorarem:
* Ser personal laboral o voluntari/a actiu/va de Creu Roja o pertànyer a algun dels col·lectius de població vulnerable contemplats en el Pla d’Ocupació de Creu Roja.
* Experiència en PowerBi. Entorn Office 365. Office: Word, PowerPoint. ERP Oracle Cloud.
Què t’oferim:
* Incorporació: Immediata.
* Contracte: Indefinit.
* Jornada laboral i horari segons conveni CR.
* Centre de treball: Carrer Joan D’Àustria 120, 08018 Barcelona.
* Número de vacants: 1.
#J-18808-Ljbffr