Empresa amb més de trenta anys d'experiència
en el sector del disseny i la producció de filats sintètics, necessita
incorporar de manera estable un GESTOR/A DE COMPRES I LOGÍSTICA.
Tareas
1. Millora dels processos interns i externs que afecten a la fabricació i logística.
2. Implantació del Sistema de Gestió a l'empresa: suport documental (protocols, registres, etc).
3. Revisar i actualitzar els procediments, instruccions tècniques i protocols.
4. Participar en la coordinació del procés de fabricació i negociació amb proveïdors internacionals.
5. Calendarització i seguiment del temps de recollida i entrega.
6. Interlocució i coordinació amb diferents departaments de l'empresa, proveïdors i clients específics.
7. Elaboració de documentació tècnica i de qualitat.
Requisitos
1. Experiència mínima de 2 anys en les funcions sol·licitades.
2. Formació específica en l'àmbit de gestió, processos i/o qualitat.
3. Imprescindible Nivell Anglès: Advanced (C1/C2).
4. Molt valorable Nivell Francès mig.
5. Imprescindible carnet de conduir i vehicle propi.
6. Disponibilitat per viatjar.
7. Nivell office expert.
Beneficios
1. Contracte indefinit + període de prova.
2. Retribució primer any 34.000€ SBA amb possibilitat d'incorporar objectius (retribució variable) a partir del segon any.
3. Mòbil i ordinador d'empresa.
4. Formar part d'una empresa consolidada en el sector i amb moltes possibilitats de creixement continu.
5. Lloc de treball: Vallès Oriental.
6. Jornada de treball: Matí i tarda. Divendres intensiu (modalitat presencial).
#J-18808-Ljbffr