Des de la Fundació Pere Tarrés, cerquem talleristes d'alfabetització digital per impartir formacions a persones adultes i reduir la bretxa digital en diversos municipis del Vallès Oriental.
Quines seran les teves funcions?
1. Dissenyar i impartir tallers d’alfabetització digital per a persones adultes amb diferents nivells de coneixement.
2. Adaptar els continguts segons les necessitats dels participants, assegurant una experiència d’aprenentatge dinàmica i pràctica.
3. Acompanyar i resoldre dubtes per potenciar la confiança i autonomia digital dels assistents.
4. Avaluar el progrés dels participants i proporcionar feedback per millorar la seva experiència formativa.
5. Coordinar-se amb l’equip per garantir una metodologia coherent i un seguiment adequat del curs.
Ubicacions:
1. Granollers
2. Mollet del Vallès
3. Parets del Vallès
4. La Garriga
5. Sant Celoni
6. Montornès del Vallès
7. Montmeló
8. Les Franqueses del Vallès
9. Cardedeu
10. Llinars del Vallès
11. Caldes de Montbui
12. Canovelles
13. Sant Feliu de Codines
14. Santa Maria de Palautordera
15. Bigues i Riells del Fai
16. Lliçà d'Amunt
17. Lliçà de Vall
18. Vilanova del Vallès
19. Martorelles
20. Sant Antoni de Vilamajor
21. Sant Pere de Vilamajor
Què t’oferim?
Materials proporcionats per facilitar la formació.
Hores de preparació remunerades.
Flexibilitat horària (2 hores setmanals per curs).
Experiència en un projecte social amb impacte real.
Possibilitat de continuar en futures edicions del programa i ampliar la jornada amb més cursos, si és del teu interès.
Requisits:
Requisits imprescindibles:
️ Certificació ACTIC nivell mitjà o superior (o acreditació equivalent).
️ Nivell C1 de català (o acreditació equivalent).
️ Experiència docent en els darrers 3 anys o una de les següents opcions:
1. Docència d’ACTIC en centre oficial (+6 mesos).
2. Dinamització en un Punt Òmnia (+18 mesos).
3. Grau universitari en pedagogia/educació (+2 anys) + acreditació de la Competència Digital Docent.
️ Compromís per realitzar una formació específica (virtual i no remunerada) a la UOC.
#J-18808-Ljbffr