La principal funció de l'auxiliar d'habitatge és la de realitzar l'atenció directa en el domicili particular de les persones a les que té assignades com a referent (màxim 8 persones) i desenvolupar les tasques pactades prèviament en el Pla d'Atenció Individualitzat de cada persona per tal de promocionar la seva autonomia en totes les àrees de qualitat de vida. Caldrà, també, que l'auxiliar d'habitatge deixi registrat cada servei (amb les seves peculiaritats) en la base de dades del SSAPLL i que participi activament en les reunions mensuals que realitzarà amb l'equip tècnic del servei.
Funcions generals a desenvolupar:
1. Atenció directa a la persona beneficiària a través de visites periòdiques establertes per quadrant.
2. Programació del contingut de les visites a les persones beneficiàries, a través dels objectius marcats en el seu Pla d'Atenció Individualitzat, i en coordinació amb la resta de l’equip.
3. Detecció de possibles necessitats i exposició d’aquestes a la resta de l’equip.
4. Donar rapport del seguiment a l’equip tècnic.
5. Participació en reunió d’equip (mensual).
6. Aportar informació per a la valoració integral del seguiment del PAI.
7. Recollida de peticions per part de la persona beneficiària.
8. Treballar amb coherència al Codi Ètic de l’empresa i als principis del SSAPLL.
9. Conèixer i respectar els drets i deures com a professional respecte a la confidencialitat de dades de la persona beneficiària i l’entitat.
10. Realitzar l’abordatge directe en les diferents àrees del PAI, adequant-se a la flexibilitat del mateix en els diferents moments de la vida de la persona beneficiària.
11. Qualsevol altra funció que, d’acord amb la seva naturalesa, li sigui encomanada expressament.
Requisits mínims:
* TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
* GRAU MIG O SUPERIOR EN L'ÀMBIT SOCIAL O SANITARI
* Català (parlat a2 - bàsic, escrit a2 - bàsic)
* Competències / coneixements: Ha de tenir habilitats per:
o Treballar en equip de forma coordinada i interdisciplinària.
o Exercir un tracte respectuós i professional d’atenció directa a les persones beneficiàries i crear un bon vincle amb elles.
o Responsabilitzar-se de les diferents tasques a executar.
o Discreció i respecte envers a la intimitat i privacitat de les persones ateses.
o Estabilitat emocional i empatia amb les persones beneficiàries i la resta de professionals de l’equip.
o Desenvolupar-se amb fluïdesa en les tasques de la llar, o tenir capacitat i inquietud per a aprendre-ho.
o Reciclar-se i aprendre de les situacions.
o Actuar i respondre davant de situacions difícils.
o Adaptar-se a canvis i a noves situacions.
o Programar-se diferents tasques en temps i jornades laborals.
* Disponibilitat de vehicle.
* Permisos de conduir: b+e.
Condicions laborals:
* Contracte laboral indefinit.
* Jornada completa.
* Salari mensual brut: 1250.
#J-18808-Ljbffr