En representació d'un dels nostres estimats clients, estem buscant una administrativa amb un perfil dinàmic i versàtil per unir-se al seu equip en expansió. La persona seleccionada serà responsable de gestionar una àmplia gamma de tasques administratives i de suport al client, mantenint un alt nivell de professionalitat i eficiència.
Responsabilitats:
* Gestionar la cartera de clients, inclòs el cobrament i els reintegraments.
* Suport en tasques comptables i administratives generals.
* Gestió de documents relacionats amb hisenda, seguretat social, trànsit, estrangeria i tribunals.
* Navegació i gestió de tràmits a través de les pàgines web de l'administració estatal, autonòmica i local.
* Suport en la gestió d'equips i la implementació de noves eines i processos.
Requisits:
* Anglès fluid, capacitat de conversa.
* Mínim 2 anys d'experiència de cara al públic.
* Excel·lent domini d'Excel i nocions de IA.
* Desitjable experiència en despatx jurídic o assessoria.
* Coneixements en l'ús de A3.
* Habilitats en Canva, marketing digital, gestió d'events i sol·licitud d'ajudes públiques seran valorades.
#J-18808-Ljbffr