Coordinador/a pel departament de logística a Parets del Vallès. Empresa de residus per a tot tipus d'empreses i sectors. La nostra activitat inclou tots els processos necessaris per aquesta tasca: emmagatzematge, recollida, transport, separació, valorització i reciclatge.
Busquem una persona per les següents funcions:
1. Recepció i entrada de peticions de serveis.
2. Planificació i preparació de documentació logística.
3. Control del temps de transport.
4. Comunicar-se amb el personal de magatzem i transportistes.
5. Control de incidències i resolucions d'aquestes.
6. Reportar averies en el departament de manteniment.
7. Reportar les incidències del personal al departament de RRHH.
La figura del Coordinador/a haurà de coordinar i controlar el personal, per tant demanem que la persona tingui experiència demostrable en el lideratge d'equips o la gestió del personal.
Requisits:
1. Experiència: 12 mesos en el sector logístic.
2. Títol FP de Grau Superior en Administració.
3. Idiomes: Català (parlat C1, escrit C1) i Espanyol (parlat C1, escrit C1).
4. Persona organitzada, dinàmica, puntual, treball en equip, resolutiva i optimista.
5. Capacitat de coordinar un equip petit de persones i liderar-les.
6. Disponibilitat de vehicle i permís de conduir: B.
Condicions:
1. Contracte laboral indefinit.
2. Jornada completa.
3. Sou brut anual de 27.000€. Horari a convenir a l'entrevista.
El anuncio original lo puedes encontrar en Kit Empleo: Kit Empleo
#J-18808-Ljbffr