Estem buscant dues AUXILIARS ADMINISTRATIVES per treballar a jornada complerta a la nostra oficina de Barcelona.
Som una associació sense afany de lucre creada l'any 2016 i vinculada al món de l’educació i el lleure, especialitzada en la preparació, disseny, execució i avaluació de projectes educatius que tenen com a destinataris a infants i joves.
Que esperem de tu?
* Que siguis una persona col·laborativa amb ganes de generar i mantenir un bon ambient de treball.
* Que tinguis capacitat resolutiva i organitzativa.
* Que tinguis un tracte amable, educat i empàtic de cara al públic.
Tareas
Que faràs a Engresca principalment?
* Atenció telefònica a les famílies usuàries de les nostres activitats.
* Atenció telemàtica a les famílies usuàries de les nostres activitats.
* Gestió de documentació en paper.
* Gestió de dades a nivell telemàtic.
Requisitos
Requisits mínims:
* Disposar d’estudis relacionats amb l’Administració.
* Disposar d’experiència treballant amb el Paquet Office, concretament Excel i Word.
* Dominar el Castellà i el Català de forma fluida.
Es valorarà positivament que també...
* Disposis d’experiència mínima d’1 any en un lloc de treball similar.
* Dominis l’anglès de forma fluida.
Beneficios
Que t’oferim?
* Contracte del 24 de març al 31 de juliol.
* Jornada complerta.
* Horari de 9:00h a 14:00h i de 15:00h a 18:00h de dilluns a divendres.
* Conveni del Lleure.
* Salari: 1.381’34 euros bruts mensuals.
* Ubicació: Barcelona ciutat.
Si desitges formar part del nostre projecte aquesta és la teva oportunitat!!