ENGRUNES és una organització sense ànim de lucre, amb l’objectiu de donar suport a persones en risc d'exclusió social proporcionant un treball retribuït que els permeti reincorporar-se a la vida social i laboral. Treballem en els sectors de la construcció i la gestió mediambiental, amb un impacte destacat a l’Àrea Metropolitana de Barcelona.
Descripció del lloc de treball:
El/la coordinador/a de projectes amb suport a la direcció, serà responsable de coordinar projectes, incloent la captació de fons mitjançant subvencions i la presentació de licitacions públiques, així com proporcionar suport a la Direcció General en tasques estratègiques i operatives. A més de gestionar tant de subvencions com de licitacions públiques. Haurà de liderar la planificació, coordinació i seguiment de projectes, amb un rol proactiu per a la presa de decisions. És un lloc de treball que depèn directament de la Direcció General.
Tareas
Coordinador de projectes:
* Desenvolupar i implementar estratègies de captació de fons de fonts públiques i privades per al finançament de projectes,
* Elaborar i presentar de concursos públics emmarcats en les activitats que duu a terme l’entitat.
* Gestionar sol·licituds i justificacions de subvencions a nivell local, autonòmic, estatal i europeu, assegurant-se que es compleixin els requisits i es compleixin els terminis.
* Gestionar relacions amb donants, empreses i institucions clau.
* Coordinar-se amb els diferents departaments de l’entitat i garantir l’assoliment dels objectius.
Suport a la Direcció:
* Donar suport directe a la Direcció General amb múltiples tasques i, particularment en la planificació estratègica i el seguiment de projectes.
* Supervisar l’execució de projectes clau de l’entitat i garantir la seva alineació amb els objectius generals.
* Participar en reunions amb altres organitzacions, administracions i institucions.
* Elaborar informes de seguiment i documents estratègics per a la Direcció.
* Proposar i coordinar millores en els processos interns i la gestió diària de l’entitat.
* Representar l’entitat en actes públics o en les reunions quan sigui necessari.
Requisitos
* Titulació universitària en ADE, Ciències Socials, Ciències Ambientals, Economia o similars.
* Idiomes: Català (C1) imprescindible, Castellà i Anglès (B2)
* Experiència mínima de 3 anys en captació de fons, suport a la direcció o gestió de projectes, amb un historial provat d'èxit en aquestes àrees.
* Capacitat de comunicació excel·lent, tant oral com escrita, per a la redacció de projectes, informes i presentacions.
* Experiència en la gestió de subvencions públiques i privades i licitacions.
* Capacitat analítica i d’organització per planificar i fer seguiment de projectes.
* Domini d'eines informàtiques (especialment Excel, PowerPoint, programes de gestió de projectes i coneixement d’eines d’intel·ligència artificial).Permís de conduir i disponibilitat per a viatjar
Beneficios
* Compromiso
* Trabajo en Equipo
* Flexibilidad
* Iniciativa
* Habilidades comerciales
* Negociación
* Gestión de equipos