Des de Marlex Human Capital estem col·laborant amb una important empresa del sector agroalimentari, ubicada a la zona del Baix Camp, els quals requereixen incorporar un/a Tècnic/a de RRHH i Comptabilitat.
Quina serà la teva missió en l’empresa?
Sota la dependència directa del/la Responsable de RRHH, la persona seleccionada s’encarregarà de dur a terme les següents tasques de forma autònoma:
1. T’ocuparàs de la comptabilització de factures de proveïdors, així com de la gestió del SII de factures emeses, i seguiment de pagament a proveïdors.
2. T’encarregaràs de les conciliacions bancàries així com de la tresoreria i gestió de l’arxiu digital d’impostos: SII, 347, 340, 303, 111, etc.
3. Gestionaràs el departament de RRHH del grup, fent la gestió de nòmines i contractes, gestió en matèria de PRL i l’àrea de formació, així com tota la gestió jurídic-laboral: acomiadaments, litigis, inspeccions laborals, sancions, etc.
4. Seràs la persona encarregada de la relació amb tercers: empreses de treball temporal, gestories, etc; així com de la gestió de l’administració de personal (hores, vacances, permisos).
5. T’ocuparàs de la selecció de personal de les possibles vacants existents al grup.
Al perfil seleccionat se li ofereix:
1. Incorporació directa per empresa.
2. Jornada laboral de 40h de dilluns a divendres, en horari de 9-13h / 15-19h.
3. Possibilitat de formar part d’un gran grup líder en el seu sector, així com possibilitats de tenir una trajectòria i creixement professional dins d’aquesta.
4. Disposes de formació orientada a ADE, Econòmiques, Empresarials, Relacions Laborals o similar.
5. Aportes una experiència mínima de 2 anys en una posició similar, així com coneixements en comptabilitat.
6. Valorable aportar experiència en SAGE.
7. Ets una persona rigorosa, amb capacitat organitzativa, així com proactiva i amb gran capacitat de negociació i tancament d’acords.
#J-18808-Ljbffr