• Realitzar el check-in i check-out dels hostes de manera eficient i amable.• Atendre consultes, peticions i possibles incidències dels hostes durant la nit.• Gestionar trucades telefòniques i correus electrònics.• Fer tasques administratives.• Supervisar la seguretat de l'hotel, assegurant-te que totes les àrees estiguin en ordre i reportant qualsevol incidència.• Coordinar amb altres departaments per a garantir una experiència satisfactòria per als hostes.• Preparar la recepció per a l'inici del torn matutí.- Competències requerides:• Experiència prèvia en recepció, atenció al client o un lloc similar preferiblement en el sector hoteler.• Idiomes requerits: català, castellà i anglès. Es valorarà el coneixement d'altres idiomes.• Excel·lents habilitats de comunicació i atenció al detall.• Disponibilitat per a treballar en horari nocturn i en torns rotatius, inclosos caps de setmana i festius.• Capacitat per a gestionar situacions d'emergència o imprevistos de manera calmada i professional.• Coneixements bàsics de sistemes de gestió hotelera i eines informàtiques.