Descripció del càrrec:
Llocs auxiliars administratius/iva del cos de la Generalitat, específicament en el marc dels centres educatius.
Funcions clau:
* Gestió administrativa: Assistència als processos de preinscripció i matriculació d'alumnes, gestió administrativa dels documents acadèmics (llibres d'escolaritat, historials acadèmics, títols, beques i ajuts, certificats, diligències, etc.)
* Assumptes del centre: Gestió administrativa, tramitació i resolució dels assumptes propis del centre, manteniment de l'inventari, control de documents comptables simples
* Atenció telefònica i personal: Atenció sobre els assumptes propis de la secretaria administrativa del centre, inclosa la recepció i comunicació d'avisos, encàrrecs interns i incidències del personal
* Gestió informàtica: Domini de les aplicacions informàtiques corresponents per a la gestió de dades
Responsabilitats addicionals:
* Arxiu i classificació de la documentació del centre
* Despatx de la correspondència (recepció, registre, classificació, tramesa, compulsa, franqueig)
* Transcripció de documents i elaboració i transcripció de llistes i relacions
* Realització de comandes de material i comprovació d'albarans