Plataforma Educativa agrupa 10 entitats d'iniciativa social sense ànim de lucre que tenen com a objectiu millorar la qualitat de vida de les persones amb menys recursos i en situació de risc. La xarxa d’entitats que en formen part compta amb més de 1.000 professionals repartits en més de 150 serveis arreu de Catalunya.
Actualment, volem incorporar al departament d’administració del grup d'entitats Plataforma Educativa un/a responsable de gestió de processos i digitalització que vulgui formar part d’un equip dinàmic per seguir millorant l'organització de les àrees de gestió.
La persona seleccionada vetllarà per l’eficiència i l’eficàcia en tots els processos d’administració general, la interconnectivitat de les bases de dades i la digitalització amb l’objectiu d’automatitzar i simplificar processos administratius i donar resposta als requeriments interns i externs.
Les funcions principals seran:
* Responsable de tots els processos d’administració general, de promoure la millora continua i l’excel·lència en la gestió i administració del grup.
* Automatització de processos.
* Interconnexió de les bases de dades, explotació i exportació de dades.
* Estudiar les necessitats de cada área i fer propostes de millora i aplicar-les, per obtenir l’eficiència dels processos.
* Coneixement de totes les interrelacions entre els departaments i àrees del grup, amb l’objectiu de poder destinar a cada moment i a la persona correcta, la informació que realment necessita.
* Potenciar el treball en xarxa aportant confiança a la plantilla i afavorint un bon clima laboral.
* Dissenyar itineraris de formació interna i vetllar per la formació contínua dels equips de gestió i administració.
* Dissenyar plantilles i informes per la validació i anàlisi de dades dels nostres ERP.
* Donar el vistiplau final a la redacció, revisió i actualització dels procediments que connecten amb l’administració general.
* Fomentar la digitalització dels processos, la implantació de les noves tecnologies, programes de gestió i la connectivitat de les BBDD.
* Elaborar les plantilles per extreure i connectar els diferents informes que cada Departament necessita per ús propi.
* Elaboració d’informes anuals.
A continuació et detallem què estem buscant:
* Experiència de 3 a 5 anys en administració d’empreses, organització de departaments, gestió econòmica i optimització de processos.
* Experiència en digitalització de processos i implantació de programari de gestió (ERP).
* Formació en diplomatura o llicenciatura de ciències empresarials o afins.
* Valorable màster en control de gestió, processos o digitalització.
* Coneixements generals de sistemes d’informació d’administració d’empreses i procediments administratius.
* Capacitat alta d’organització i planificació.
* Habilitat per coordinar equips, comunicar i tenir visió global de la gestió administrativa.
* Interès per les noves tecnologies i capacitat d’innovació constant.
I què oferim?
Incorporar-te a una xarxa d’entitats socials que vetlla pel desenvolupament dels col·lectius més desafavorits.
Contracte fix al 100% de la jornada de 37,5 hores setmanals.
Horari que et permetrà conciliar vida personal i laboral de dilluns a divendres de 8 h a 15 h i una tarda a la setmana.
Salari brut anual de 29.654 €.
T’interessa? Inscriu-te! T’estem esperant ;)
#J-18808-Ljbffr