Descripción:
Quina serà la teva missió a l’empresa?
En dependència del/la Responsable, la persona seleccionada s’ocuparà de:
• Analitzar les necessitats de materials i serveis per evitar ruptures d´estoc o excessos.
• Gestionar les compres seleccionant proveïdors i establint acords per garantir la millor relació qualitat-preu.
• Controlar els estocs i optimitzar els nivells d´inventari per assegurar la disponibilitat sense generar costos innecessaris.
• Coordinar la logística amb el responsable de magatzem per gestionar transports i subministraments puntuals.
• Avaluar els proveïdors analitzant el seu rendiment en qualitat, puntualitat i capacitat de resposta.
• Identificar i mitigar riscos associats a l´aprovisionament, com retards en lliuraments o fluctuacions de preus.
• Col·laborar amb altres departaments per entendre necessitats i prioritats.
Al perfil seleccionat se li ofereix:
• Treballar en una empresa amb renom i ben consolidada dins els seu sector.
• Estabilitat i pla de carrera dins de l’empresa.
• Horari de dilluns a dijous de 8 a 17h i divendres intensiu.
• Bon ambient de treball.
Ets el/la candidat/a ideal si tens...
• Formació en Enginyeria, ADE o similar.
• Coneixements en l’àrea de compres i aprovisionaments.
• Experiència en gestió d’aprovisionaments, control de càrregues i entregues de proveïdors.
• Domini del Paquet Office.
• Valorable nivell mig/alt d’Anglès.
• Bones habilitats d’anàlisi i visió global del procés productiu.
• Actitud proactiva, iniciativa i orientació a objectius.
#J-18808-Ljbffr