•Execució dels serveis en curs.•Assignació i adjudicació de recursos als serveis no programats, i part de serveis programats:•Assignació de serveis auxiliars durant la jornada: - Temps durant la jornada laboral: descans, dinar i sopar. - Temps destinats al proveïment de combustibles.•Gestió d’incidències: adreça errònia, pacient no preparat, dotació no hàbil per fer el servei, etc. i si és necessari es comunicarà al Responsable. •Recepció de trucades entrants i atenció als tècnics/ques (via telegram/whatsapp/tlf.).•Informació al sistema de les incidències produïdes i les actualitzacions de l’estat del pacient.•Recepció de trucades entrants i atenció telefònica.•Recepció i emissió mitjançant telèfon, fax i/o e-mail, i registre de dades al sistema.•Confirmar i verificar dades telefònicament: CIP, domicili, l’estat del pacient, etc., i actualitzar-les al sistema. •Arxiu de la documentació generada per la seva feina així com el manteniment de l'ordre al seu espai de treball.•Altres tasques de suport administratiu al responsable directe. Disponibilitat de vehicle. català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat), espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)