Tens experiència en atenció al client i nivell bilingüe castellà - català? Vols continuar desenvolupant-se en un entorn dinàmic? Si t´encanta ajudar els altres i oferir solucions personalitzades, t´invitem a unir-te al nostre equip!
Formaràs part d´un dels principals operadors del mercat de Contact Center, una oportunitat que no pots deixar escapar! T´encarregaràs de l´emissió i recepció de trucades del sector bancari i assegurances.
No et preocupis per la teva adaptació al lloc! Rebràs una formació a les instal·lacions de la companyia, on els millors professionals et capacitaran perquè la teva aventura sigui tot un èxit!
Formaràs part d´un equip innovador i molt proper, on es cuida cada detall i on sempre estaràs acompanyat/ada d´un/a supervisor/a perquè puguis preguntar-li tots els teus dubtes i perquè el teu dia a dia sigui la teva millor experiència!
Estàs preparat/ada per unir-te al nostre equip? Fes clic ara i sigues part d´aquest projecte immediatament!
T´esperem!
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas Se requiere: - Imprescindible nivell bilingüe d´espanyol - català. - Imprescindible educació secundària (batxillerat o equivalent). - Imprescindible experiència prèvia en call center en serveis d´atenció al client i/o comercials d´almenys 6 mesos. (Molt valorable que sigui en el sector financer). - Imprescindible bones habilitats comunicatives, tant oral com escrita. - Imprescindible maneig d´eines digitals i canals d´atenció (telèfon, correu electrònic, xat, xarxes socials, aplicacions). - Imprescindible maneig informàtic de nivell mitjà, així com velocitat i precisió en la mecanografia. - Imprescindible eficàcia comercial, capacitat de persuasió i orientació a resultats. - Valorable coneixements bàsics de productes financers, com targetes de crèdit, assegurances i finançament. Funcions: - Resolució de consultes i petició de gestions formulades pels clients a través del canal telefònic, correu electrònic, xat, xarxes socials i aplicació (activació i bloqueig de targetes, canvi de dades personals, consulta de moviments de targeta, formes de pagament, amortitzacions, consultes relacionades amb l´accés a l´APP del client, consultes relacionades amb l´assegurança contractada vinculada al finançament). - Venda creuada de productes financers associats al producte de crèdit que té el client (assegurança associada a la targeta de crèdit, disposicions d´efectiu, ampliació de límit, fraccionament de compres). - Retenció de productes financers (retenció d´assegurança, baixa de targeta). - Suport als comerços que gestionen vendes amb finançament d´aquesta entitat financera. Se ofrece: - Pertànyer a un equip de treball sòlid i estable. - Contracte laboral de 6 mesos amb possibilitat de pròrroga. - Jornada de 35 hores setmanals (el servei és operatiu de 9 h a 23 h de dilluns a diumenge). - Torn de 9 h a 16 h o de 16 h a 23 h. - Contractació des del primer dia de formació. (25 hores durant la formació). - Treball presencial en el nostre centre de Barcelona.