Descripción:
Les tasques bàsiques per la posició són:
1. Atenció al client: Gestionar les consultes, dubtes o peticions dels clients, ja sigui per telèfon, correu electrònic o de manera presencial. Això inclou també resoldre incidències i proporcionar informació sobre els productes d'assegurança.
2. Gestió de pòlisses: Tramitar la contractació d'assegurances, revisar i actualitzar pòlisses, realitzar les renovacions i fer els canvis sol·licitats pels clients (com modificacions de cobertura, domiciliacions, etc.).
3. Emissió de documents: Elaborar i emetre les pòlisses d'assegurança, certificats, rebuts i altres documents relacionats amb el procés d'assegurament.
4. Control i seguiment de pagaments: Vetllar pel cobrament de les primes d'assegurança, controlar els venciments i gestionar les notificacions de pagament.
5. Manteniment de la base de dades: Actualitzar i mantenir els registres dels clients, incloent-hi les seves dades personals, les pòlisses contractades i altres documents associats.
6. Suport administratiu: Fer tasques generals d'administració com la gestió de l'arxiu de documents, la coordinació amb altres departaments i la preparació de materials informatius.
7. Assessorament bàsic: Donar informació sobre els productes d'assegurança i, en alguns casos, recomanar les opcions més adequades a les necessitats dels clients.
Es valorarà comptar amb experiència prèvia en funcions similars, ja sigui en tasques administratives, comercials o de gestió, que permetin afrontar els reptes de manera eficient.
* Tenir nocions bàsiques de tasques administratives.
* Experiència prèvia en sector d'assegurances.
* Cerca d'estabilitat.
* Tolerància al treball sota pressió.
#J-18808-Ljbffr