Busquem persones que es vulguin incorporar-se a una companyia líder! Tens experiència d'atenció al client? T'apassiona oferir un servei de màxima qualitat? T'estem buscant!
Securitas Direct és el líder del mercat europeu de seguretat amb monitorització d'alarmes intel·ligents per a llars i petits negocis, donem servei a més de 4 milions de persones arreu del món gràcies a un equip de més de 25.000 professionals, presents a 16 països d'Europa i Amèrica Llatina. Hem creat les innovacions més disruptives del mercat, les quals han esdevingut estàndard per a la indústria i el sector.
A Securitas Direct, som persones que protegim persones, i busquem incorporar assessors telefònics al nostre equip d’atenció al client a CORNELLÀ DE LLOBREGAT. T'oferim un ambient dinàmic, amb diversitat de projectes i oportunitats i on podràs desenvolupar-te en una de les millors companyies per treballar.
El lloc de treball disponible s'ubica a l'área d'Operacions, concretament dins del departament de Protecció senior, on les funcions principals són:
1. Atenció al client mitjançant l'excel·lència.
2. Resoldre la sol·licitud durant la trucada o derivar la sol·licitud al departament corresponent.
3. Treballar dins dels procediments establerts amb un grau de supervisió moderat, identificar el problema i les qüestions rellevants en situacions senzilles i prendre decisions utilitzant els procediments estàndard i a través de coneixements i habilitats de treball desenvolupats mitjançant la formació adquirida o experiència laboral.
Què oferim?
1. Incorporació a una multinacional en creixement amb grans oportunitats de desenvolupament.
2. Contracte indefinit des del primer dia.
3. Estabilitat laboral.
4. Horaris fixos de 9:00 a 15:00 / 15:00 a 21:00.
5. Contracte de Dl a Dg, possibilitat de contracte de caps de setmana i festius per facilitar la conciliació.
6. Plus per festius, anglès i nocturnitat.
7. Formació inicial remunerada (no selectiva) però amb assistència obligatòria.
8. Formació contínua.
9. Fruita a la oficina.
Busquem persones altament responsables i compromeses amb els clients, amb ganes d'aprendre i créixer professionalment.
Requisits imprescindibles:
1. Experiència d'almenys 6 mesos en atenció telefònica al client (preferiblement en contact center).
2. Excel·lents habilitats de comunicació (parlat i escrit).
3. Alta capacitat resolutiva.
4. Orientació al client.
5. Rapidesa en el maneig de l'ordinador i el teclat.
6. Excel·lent nivell de Català.
T'agradaria treballar amb un equip dedicat i apassionat per als que la seguretat és un dret humà? Vols unir-te a una companyia on la innovació i la tecnologia són la base de les solucions? Inscriu-t'hi, estem esperant el teu talent!
#J-18808-Ljbffr