Administratiu laboral i nòmines
Número d'oferta 374669
Publicat - Modificat 28/03/2025 - 07/04/2025
Localització Viladecans
Ocupació 4112 - Empleats de control de personal i nòmines: Empleats administratius de salaris i nòmines
Tasques específiques Altes i baixes de treballadors, confecció de contractes i nòmines, tramitació de baixes mèdiques, càlcul de liquidacions, acomiadaments, certificats d' empresa, cartes de sanció, i assessorament laboral en gestió del dia a dia.Horari: dilluns i dimecres de 8 a 15h, divendres de 8h a 14h, dimarts i dijous de 8:30 h a 14 h i de 15 h a 18 h. Sou: entre i euros bruts mensuals per 12 pagues (millorable).
Capacitats requerides Persona responsable, endreçada, compromesa, i amb capacitat per treballar en equip i de manera autònoma. Bona gestió del estrés, amb ganes de treballar i de gestionar tots els aspectes laborals del dia a dia de les empreses i dels seus treballadors.
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Llengua Castellà - Nivell Experimentat C2
. Català - Nivell Experimentat C1
Recomanables
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior
Informació d'interès
Data d'incorporació 14/04/2025
Horari Dll,Dx i dv intensiu matí. Dm i Dj torn partit
Contracte
Tipus Indefinit: ordinari
Durada Indefinit
Inscripció oberta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Document d'identitat Pots utilitzar qualsevol qualsevol dels documents d'identitat següents: DNI, NIE o Passaport. Contrasenya Introdueix la teva contrasenya.