Àrees de responsabilitatExercir de referent social d'una cartera d'usuaris, amb seguiment, coordinació i gestió integral dels seus serveis.Manteniment i actualització dels expedients dels usuaris i la documentació vinculada als serveis d'atenció domiciliària, tant pel que fa als usuaris com als professionals.Coordinació i comunicació interna amb els equips de treball per garantir la qualitat i eficiència en la prestació dels serveis.Gestió de sol·licituds i tràmits administratius, incloent-hi la relació amb entitats col·laboradores i administracions públiques.Atenció personalitzada i resolució de consultes a professionals, usuaris i familiars.Cerca i coordinació de professionals sociosanitaris (fisioterapeutes, podòlegs, infermers, treballadors familiars, etc.) per cobrir les necessitats dels usuaris, famílies i entitats.Informació, orientació i assessorament a usuaris i famílies sobre els recursos disponibles dins del sistema de serveis socials.Mediació i suport relacional entre famílies i treballadors per afavorir una convivència i col·laboració eficient.Gestió de la relació amb entitats i centres de l'àmbit social i sanitari.Tramitació de prestacions i serveis socials específics (places de convalescència, cures pal·liatives, PVS, SAPL, PUA, entre d'altres).Recerca i gestió de recursos residencials per a usuaris que ho requereixin.Formació i suport a professionals dels serveis d'atenció domiciliària, per a garantir l'adequació i la qualitat del servei prestat. català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)