Responsabilitats:
* Representant de la institució davant de tercers, en els àmbits sota la seva responsabilitat.
* Responsable legal de les activitats desenvolupades a l’alberg.
* Atendre a clients, proveïdors, beneficiaris,… particulars i institucionals, en situacions d'especial complexitat, representativitat,…
* Responsable del correcte funcionament del servei d’alimentació i restauració.
* Responsable de facilitar recursos i eines tal de garantir la bona imatge corporativa i comercial de la instal·lació.
* Gestionar els serveis i objectius del centre sota la seva responsabilitat, sent responsable de la qualitat, servei i satisfacció de l'usuari del centre.
* Gestionar equips tècnics i de suport. Organitzar i gestionar les tasques, càrregues de treball, processos de treball. Comunicar les directrius i fer el seguiment de les actuacions operatives. Implementar i garantir l'execució de les directrius, procediments i pautes establertes per l'ACJ.
* Gestionar, coordinar i supervisar el personal extern adscrit al seu centre i proveïdors.
* Gestionar la comercialització directa i les operacions administratives del centre.
* Gestionar econòmica i administrativament el centre. Gestió dels actius del centre.
* Gestionar i supervisar la correcta execució de la despesa del centre.
* Gestionar i supervisar les compres de productes o serveis del centre.
* Dissenyar els processos de treball, equipament i serveis prestats, i campanyes, aliances i activitats específics del centre d’acord amb les directrius i procediments establerts a l’ACJ.
* Gestionar i supervisar la gestió dels serveis, activitats, processos del centre.
* Preparar informes sobre el funcionament del centre i activitats realitzades i fer propostes per a millorar el servei i la gestió del centre.
Requisits mínims:
* Titulació superior vinculada a Turisme, a l’àmbit social o a la gestió econòmica (Llicenciatura, Diplomatura o Grau).
* Formació complementària en l’àmbit administratiu / econòmic.
* Formació en Turisme / hosteleria.
* Formació en l’àmbit de l’educació en lleure o el treball social.
* Coneixements sobre programes de gestió de restauració i / o hotels.
* Coneixements en màrqueting i comunicació.
* Coneixements en prevenció de riscos laborals.
* Coneixements d’ofimàtica a nivell d’usuari avançat.
* Experiència en comandar equips humans.
* Experiència en l’àmbit de l’organització d’activitats i comercialització.
* Experiència en lloc de treball igual o similar.
* Experiència en gestió econòmica / administrativa.
* Alt nivell d’iniciativa i autonomia funcional.
* Persona organitzada i sistemàtica.
* Persona responsable i amb capacitat de gestió.
* Capacitat de planificar i organitzar.
* Capacitat de liderar i treballar en equip.
* Flexibilitat horària.
* Proximitat del domicili habitual al centre de treball.
* Carnet de conduir i disponibilitat per desplaçaments.
#J-18808-Ljbffr