Descripció:
Busques feina professional?
CATT, empresa especialitzada en recursos humans i treball temporal, ofereix oportunitats laborals adaptades a la teva formació i experiència.
CATT Manresa busca un administratiu/a per al nostre client del sector automoció ubicat a la comarca del Bages.
T'expliquem què faràs:
Missió:
Sota la supervisió del cap del departament de Finances, l'administratiu/a seleccionat/escauret s'integrarà a la nostra equip i s'encarregarà de les següents funcions:
- Facturació de clients
- Comptabilització de factures
- Realització de la declaració d'intrastat
- Gestió tributària
- Tancaments mensuals
- Tasques administratives
Què necessitem que poses?
Experiència prèvia d'almenys 2-3 anys en el sector es molt valorada. També és necessari tenir estudis superiors en grau d'Administració Empresarial o Econòmiques i/o CFGS d'Administració.
L'experiència amb programa Intrastat és també molt interessant. Buscamos una persona responsable, empàtica i àgil, acostumada a un ritme elevat de treball. El coneixement del català i castellà (nivell alt) és obligatori. L'anglès és un idioma que també és molt valorat (nivell First o Advanced).
També cal tenir vehicle propi per desplaçar-se si calgués.
Què podem oferir?
Horari: Dilluns a divendres de 7 a 15 hores. Salari: encara no està concretat.
T'interessa? No dubtis, aplica-te i envia-nos el teu currículum.