Des de a la Fundació Pere Tarrés cerquem un/a administratiu/va per portar la gestió econòmica dels projectes de l'área de Petita Infància per fer una substitució d'una baixa IT.
Principals tasques:
1. Portar la facturació d'Escoles Bressol i serveis de Petita Infància
2. Gestionar, fer el seguiment i la reclamació de deutors
3. Seguiment i control pressupostari i desviacions
4. Anàlisi econòmic fent el seguiment dels pressupostos i les desviacions
5. Arxiu documental
6. Codificar ingressos i despeses de les escoles bressol
7. Gestionar els rebuts
8. Gestionar els documents administratius per concursos i serveis
9. Estudis econòmics de la viabilitat econòmica dels projectes (Licitacions)
10. Donar suport administratiu en altres projectes o tasques de l'área
Qué oferim?
1. Contracte d'Interinitat lligat a una baixa mèdica de llarga durada
2. Jornada completa - 37,5 h/setmanals
3. Horari: entrada flexible entre les 8h-10h i sortida flexible entre les 17h-19h amb una hora per dinar. Divendres jornada intensiva de 8-14:30h. Possibilitat de fer una segona tarda lliure
4. Possibilitat de treball remot
5. Lloc de treball: Barcelona - Les Corts
6. Incorporació: Immediata
7. Formació en l'àmbit administratiu
8. Experiència prèvia desenvolupant tasques de gestió econòmica
9. Domini del Paquet Office, sobre tot Excel
10. Català escrit i parlat correctament
#J-18808-Ljbffr