El Grup Briolf és una empresa amb seu a Girona líder en el sector de les especialitats químiques, amb més de 50 anys d'experiència i una clara vocació internacional. La seva facturació consolidada supera els 300 milions d'euros, i compta amb més de 1000 persones en 120 països.
El seu model es quasi únic a Europa i es capçalera de més de 30 empreses que tenen com a denominador comú els següents objectius:
* Desenvolupament i fabricació de productes químics
* Exportació a mercats internacionals
* Productes professionals en sectors d'alt valor afegit
* Potencial per ser actors rellevants als mercats a on actua.
El/la Controller serà responsable de supervisar i controlar la informació financera del Grup Briolf, treballant de manera coordinada amb altres membres de l'equip per assegurar l'elaboració precisa d'informes financers, el seguiment pressupostari i l'anàlisi de desviacions per a una presa de decisions informada.
Habilitats Personals:
* Pensament estratègic i capacitat analítica.
* Lideratge i habilitats de gestió del canvi.
* Excel·lents habilitats de comunicació i presentació.
* Capacitat de treball en equip.
Responsabilitats Clau:
* Participar en el projecte de transformació organitzativa, aportant experiència en la creació de processos de control financer.
* Col·laborar amb altres membres de l'equip per definir l'estructura, polítiques i procediments per al control financer.
* Contribuir a l'elaboració d'informes financers periòdics i anàlisis de desviacions.
* Donar suport en l'establiment de mecanismes de control pressupostari i previsions financeres.
Altres Aspectes Valorables:
* Experiència en entorns industrials o de fabricació.
* Coneixements en normativa ESG i sostenibilitat.
* Nivell alt d'anglès.
El/la candidat/a ideal ha de combinar experiència tècnica i habilitats de lideratge, amb la capacitat d'integrar-se en un procés de canvi organitzacional i contribuir activament, de manera col·laborativa, a la millora de la funció de control financer del grup.
Requisits del Candidat:
1. Formació acadèmica:
* Titulació universitària en ADE, Economia o similar. Preferiblement amb formació complementària en control de gestió i finances corporatives.
2. Experiència:
* 3/4 anys d'experiència en control de gestió, auditoria o anàlisi financer en grans empreses o grups multinacionals.
* Experiència prèvia participant en projectes de transformació organitzativa o creació de funcions de control financer.
* Competències tècniques:
o Coneixement avançat d'anàlisi financera i reporting.
o Capacitat per dissenyar i implementar processos de control financer eficients.
o Coneixement d'eines tecnològiques per a la gestió financera