A ACEBSA, ens comprometem a garantir l’eficiència en la gestió de la distribució i el control dels nostres productes. Per això, seleccionem per unir-se a l’equip de Logística un/a Administratiu/va de Distribució que ens ajudi a assegurar el correcte funcionament de les operacions logístiques i la gestió d’expedicions.
Responsabilitats
* Recepció i registre de mercaderies, verificant quantitat i qualitat dels productes.
* Control d’inventari i registre de moviments d’estoc.
* Organització i emmagatzematge eficient de productes.
* Preparació de comandes seguint les sol·licituds rebudes.
* Coordinació de despatxos amb transportistes i operadors logístics.
* Manteniment de l’ordre i seguretat en el magatzem.
* Gestió documental i registre de totes les operacions logístiques.
* Coordinació amb proveïdors i clients per a la correcta distribució dels productes.
T’oferim
* Contracte temporal per una maternitat.
* Incorporació a un equip dinàmic i multidisciplinari.
* Horari De Dilluns a Dijous 08:00 - 17:30 Divendres de 08:00 a 14:00.
Si vols formar part d’un projecte on l’eficiència i la gestió logística són clau, envia'ns el teu CV!
Formació: CFGM/CFGS en Administració, Transport i Logística o similar.
️ Domini d’eines: ERP, ofimàtica i gestió d'inventaris.
Experiència: Mínim 2 anys en administració logística, expedicions o magatzem.
Habilitats: Anàlisi i resolució de problemes, treball en equip i orientació als resultats.