L’Agència Catalana de Turisme (ACT) és l’organisme del Govern de la Generalitat de Catalunya que s’encarrega de dur a terme les polítiques de promoció turística. L’ACT neix amb l’objectiu de promoure Catalunya com a destinació turística de referència, basada en la seva qualitat i rendibilitat social i econòmica.
L'estratègia promocional es basa en la difusió dels atractius del territori català arreu del món. Actualment la cogestió i la coparticipació del sector privat pren força i, des de l'ACT, es dóna suport a la comercialització de productes i es fomenta l’autogeneració de recursos de finançament propi.
Descripció de l'oferta
T'agradaria realitzar pràctiques donant suport a la unitat de Model Turístic i Recerca?
L’àmbit de recerca dins la unitat de Model Turístic i Recerca té la missió de disposar d'un sistema d'intel·ligència de mercat reforçat, capaç de proporcionar informació pràctica per a propi consum de l’ACT i per al sector, orientada a la presa de decisions.
S’encarrega de cercar, generar i explotar dades específiques de producte i mercats i posar-la a disposició, d'una manera visual, didàctica i periòdica; sensibilitzar en la cultura de la dada a tots els agents i unitats de l'organització.
Donaries suport a la transferència de dades a nivell intern i al sector turístic, d'una manera visual, didàctica, digital i innovadora.
1. Col·laborar en la compilació, planificació i execució dels estudis / enquestes que es realitzen de manera recurrent i aquelles que es realitzen adhoc per a donar servei als departaments interns que així ho requereixin.
2. Elaboració d’informes, resums executius, infografies, videografies, podcasts, presentacions.
3. Coordinar la comunicació d’aquest material amb els diversos departaments de l’ACT en funció de les necessitats que marqui comunicació corporativa i les unitats de màrqueting d’experiències i mercats internacionals.
4. Fer el seguiment del ROI de les accions desenvolupades, tan les presencials com en línia.
5. Col·laborar en totes les tasques administratives i logístiques pròpies de Model Turístic i Recerca.
Busquem una persona positiva, proactiva i empàtica que comparteixi els nostres valors d’innovació, compromís i visió global per realitzar les pràctiques CITIUS a la unitat de Model Turístic i Recerca.
Amb habilitats comunicatives i organitzatives, capacitat analítica, orientació a client/a, que es preocupi per l’eficiència i que sàpiga treballar en equip.
1. Titulació universitària en Comunicació, Màrqueting, Sociologia o similars.
2. Es valorarà tenir experiència en la comunicació de dades i en l’elaboració d’informes redactats o visuals / gràfics.
3. Es valorarà tenir estudis superiors en comunicació corporativa i / o anàlisi de dades.
4. Idiomes: català, castellà i anglès (nivell Advanced). Es valoraran coneixements de francès.
Condicions del programa CITIUS
El Programa CITIUS combina la realització de les pràctiques i la formació acadèmica, amb el màster en Gestió Empresarial a la Universitat Autònoma de Barcelona (finançat el 70%). Requisits del programa:
1. Haver obtingut el títol universitari durant els últims 6 anys.
2. Ser ciutadà/na espanyol/a o estranger/a amb permís de residència.
3. No haver sigut estudiant del programa CITIUS de la UAB anteriorment.
4. No realitzar qualsevol altra activitat acadèmica o laboral que dificulti el seguiment del programa.
Les característiques de les pràctiques són:
1. Horari: dilluns a divendres de 8h a 15h (modalitat teletreball i presencial, amb flexibilitat horària).
2. Lloc: Carrer Aragó, 244, 08007 Barcelona.
T’animes a acompanyar-nos en aquest gran repte?
Tipus de Contracte: Formatiu en Pràctiques
#J-18808-Ljbffr