¿Tens experiència com a Administratiu/va de departament comercial? ¿Tens ganes d'emprendre un nou repte professional? Si és així, aquesta oferta és per tu!
Des d'Adecco estem cercant a un/a Administratiu/va Comercial per una important empresa de la zona de Figueres.
Busquem a una persona que treballarà en dependència del responsable del departament, i les seves tasques principals seran:
1. Gestió de correspondència (correus, trucades).
2. Manteniment de la base de dades i registres administratius.
3. Col·laboració amb els diferents departaments de l'empresa per assegurar la correcta gestió de les tasques administratives.
4. Compliment dels procediments administratius de l'empresa.
La persona seleccionada haurà de comptar amb:
1. Bones habilitats comunicatives.
2. Capacitat de treballar de forma independent.
3. Organització i atenció al detall.
4. Domini d'eines ofimàtiques.
En Adecco creemos en la igualtat de oportunitats i apostem per el Talento Sin Etiquetas.
Requisitos
1. Formació en Administració, secretari/a o gestió.
2. Experiència prèvia en posició similar.
3. Valorable nivell alt de francès.
¿Qué ofrecemos?
1. Contracte estable, directament per empresa.
2. Horari de dilluns a divendres a concretar.
3. Salari en funció de la vàlua del candidat.
#J-18808-Ljbffr