Busquem incorporar al nostre equip un perfil administratiu al Departament Comercial, que tingui experiència i formació en atenció a clients i tasques administratives i suport back office a Direcció Comercial. Comunicació clara i eficaç amb diferents departaments, demostrar interès i preocupació per resoldre satisfactòriament qualsevol dubte. Capacitat organitzativa i gestió documental.
Requisits:
* Experiència de 3 anys com administratiu, preferiblement en departament comercial.
* Programes de gestió i domini del paquet Office.
* Jornada completa. Contracte eventual + possibilitats indefinit.
Tasques:
* Tasques administratives, front/back office comercials, reporting i manteniment de dades de clients.
* Es responsabilitzarà de donar servei i suport en temps i forma al Director del Departament Comercial.
Competències / coneixements:
* Organització i ràpida adaptació.
* Tasques administratives.
* Fluïdesa comunicativa.
* Alta capacitat resolutiva.
* Treball en equip.
#J-18808-Ljbffr