És el/la professional que, sota la dependència de la direcció del centre, té com a funció principal assistir als usuaris en el seguiment i supervisió de les tasques de la vida diària (AVD) i dur a terme tasques que tenen com a finalitat l’atenció personal de l’usuari i del seu voltant.
1. Supervisar la higiene personal de l’usuari.
2. Supervisar l’estat de les habitacions: llits, vestuari usuaris, ordre armaris.
3. Rebre i distribuir el menjar als usuaris.
4. Comunicar les incidències que es produeixin en la salut dels usuaris.
5. Administrar els medicaments de les farmacioles.
6. Treballar el procés d’adaptació dels usuaris a partir de les activitats programades.
7. Dinamitzar la vida quotidiana i els temps lliure tenint present les iniciatives i interessos dels usuaris.
8. Acompanyar a l’usuari en aquells desplaçaments que sigui necessària o recomanable la seva presència.
9. Elaborar el PIR, valorar-lo i fer les revisions necessàries.
10. Realitzar les tutories que li siguin assignades i orientacions individuals de l’usuari.
Requisits:
* Experiència 1 any com a auxiliar/sociosanitari/a en salut mental o integrador/a social.
* Català (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat).
* Competències/coneixements: també es valorarà certificat de professionalitat atenció sociosanitària a persones dependents en institucions socials.
Condicions:
* Contracte laboral temporal (2 mesos).
* Jornada completa.
* Salari mensual brut: 1402 €.
* Altres beneficis: 1402 € x 14 pagues.
#J-18808-Ljbffr