Es busca a una persona que tingui coneixements bàsics d'auxiliar d'administració, una persona proactiva, amb ganes de treballar en equip, per estar a la recepció de la residència i realitzar tasques bàsiques d'administració com recepció de factures, revisió d'albarans, rebre trucades i derivar-les, atenció a les famílies i usuaris. Es valorarà experiència en l'àmbit i es valorarà tracte amb la gent gran.
Responsabilitats:
1. Atenció a les famílies i a les persones usuàries del centre residencial.
2. Rebre i passar trucades a les professionals del centre i a les persones usuàries.
3. Control del stock de material.
4. Realització de comandes.
5. Suport a les persones treballadores del centre (ajudar en moments puntuals com pujar als residents a les hores dels àpats).
6. Realització de rebuts i enviar-los a les persones destinatàries.
7. Tasques bàsiques d'administració com la recepció de factures, albarans.
Requisits:
* Experiència de 6 mesos. Valorable l'experiència en l'àmbit residencial o bé en d'auxiliar d'administració.
* TÍTOL FP DE GRAU MIG.
* Auxiliar administració.
* Català (parlat elemental, escrit elemental).
* Espanyol (parlat elemental, escrit elemental).
Condicions:
* Contracte laboral temporal (5 mesos).
* Jornada completa.
* Salari mensual brut des de '1134' fins a '1200'.
* Altres dades d'interès: Cobrir una baixa amb possibilitat de continuïtat.
#J-18808-Ljbffr