OPERADOR/A ATENCIÓ TELEFÓNICA / PRESENCIAL CLIENTS
ATENDRÀ PRESENCIAL I TELEFONICAMENT ALS NOSTRES CLIENTS PER TAL DE GESTIONAR UN AVIS D'AVERIA, UNA REVISIÓ O POSADA EN FUNCIONAMENT DE L'APARELL. GESTIONARÀ AGENDES I INCIDÈNCIES DERIVADES DEL SERVEI.
1. Experiència: 1 any en atenció/gestió de clients, tant a nivell telefònic com presencial.
2. Tasques administratives: Gestió de correus, Excel, etc.
3. Títol: FP de Grau Mig en Administració.
4. Idiomes: Català (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat) i Espanyol (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat).
5. Competències / Coneixements: Domini de les eines informàtiques.
Condicions laborals:
* Contracte laboral indefinit.
* Jornada completa.
* Salari mensual brut des de '1600' fins a '1700'.
* Altres beneficis: 14 pagues, formació continua.
#J-18808-Ljbffr