Estàs buscant una oportunitat per desenvolupar la teva carrera en un ambient dinàmic, amb un gran impacte en els processos administratius i de contractació?
Adecco selecciona per a important empresa un/a Administratiu/iva a l'àrea de contractació i gestió administrativa. Si tens una gran orientació al detall, et motiva treballar amb processos complexos i estàs preparat per assumir reptes que t’ajudin a créixer professionalment, aquesta és la teva oportunitat!
Funcions principals:
-Seguiment i control dels expedients de contractació derivats dels procediments de licitació.
-Suport en l’elaboració de documentació associada als processos de contractació, incloent la publicació de licitacions i adjudicacions fins a la seva finalització.
-Elaboració d’esborranys de contractes per garantir la precisió en els acords.
-Creació i seguiment dels expedients de contractació i factures a SAP.
-Realització de la gestió administrativa (SAP i GEDEX), incloent la tramitació de recepcions i factures, liquidacions i informes finals.
-Manteniment de bases de dades relacionades amb la contractació i seguiment estadístic dels processos.
-Suport en la millora dels procediments de treball i la revisió contínua de les operacions de l'àrea.
-Participació en l’elaboració d’informes de gestió i seguiment dels indicadors relacionats amb l’estat de les licitacions.
S’ofereix:
-Contracte directe amb empresa.
-Contracte temporal:
Baixa per substitució de llarga durada.
-Salari:
34087,80€ bruts anuals.
Requisits:
-Llicenciatura en Dret, ADE, Grau en Arquitectura, Enginyeria o formació similar.
-Experiència mínima de 5 anys en contractació administrativa a l’administració pública.
-Coneixements avançats en la normativa de contractació administrativa i els procediments de contractació pública.
-Es valorarà experiència amb SAP .
-Imprescindible català.
-Disponibilitat immediata.