A Ametller Origen treballem cada dia per promoure un estil de vida més saludable i sostenible, facilitant l’accés a una alimentació més nutritiva, plaent i neta, amb un ferm compromís amb la societat i el medi ambient.
Som una empresa en expansió del sector alimentari que gestiona de forma integral el procés de producció i comercialització dels seus productes. Cultivem, elaborem i seleccionem els nostres productes per garantir sabor i qualitat des de l'origen.
Vols unir-te a nosaltres per fer arribar el nostre propòsit a la comunitat?
Cerquem un/a Tècnic/a de Suport/ Helpdesk EDI per gestionar i solucionar les incidències que sorgeixin en la comunicació EDI, garantint la correcta transmissió i validació de la informació entre Ametller Origen i els seus proveïdors. Aquesta posició té un paper clau en la reducció de l'esforç manual en la correcció d'errors i en l'optimització dels processos EDI.
Què faràs?
- Gestionaràs el procés de connexions EDI amb proveïdors, incloent-hi l'administració del GLN i la direcció de la bústia electrònica.
- Donaràs d'alta nous usuaris a la plataforma ComediCloud i assignar-los les funcionalitats corresponents.
- Supervisaràs i corregiràs errors en els missatges EDI (DESADV i INVOICE), així com gestionaràs altres missatges com ORDER i futurs
DESADV o INVOICE.
- Revisaràs i actualitzaràs la documentació i els processos relacionats amb les guies de Casa Ametller, garantint la correcta comunicació
dels canvis als proveïdors.
- Gestionaràs incidències en col·laboració amb el suport tècnic d'Ediversa per assegurar la continuïtat operativa del sistema EDI.
- Contactaràs els proveïdors que presenten errors en la comunicació EDI, proporcionar informació detallada sobre les incidències
detectades i fer-ne el seguiment per garantir la seva resolució.
- Gestionaràs el procés d'incorporació i homologació de nous proveïdors en el sistema EDI, incloent-hi l'alta i la coordinació de proves
tècniques.
Què esperem de tu?
- Estudis de Grau Superior en Informàtica, Telecomunicacions, Xarxes o Sistemes Operatius. Es valorarà formació universitària en Enginyeria Informàtica, Telecomunicacions o àrees similars.
- Experiència relacionada entre 1 i 3 anys.
- Coneixement intermedi- avançat d'Excel.
- Valorarem positivament experiència prèvia fent servir EDI.
- Disposar de transport privat per accedir a les oficines.
Què t'oferim?
- Incorporar-te a una empresa líder del sector, amb un model de negoci únic i diferenciat, en ple procés de creixement i expansió.
- Formar part d'un equip jove, dinàmic i innovador en un ambient de treball estimulant i amb autonomia responsable.
- Retribució en funció d'experiència i valor aportat.
- Incorporació immediata.
- Jornada completa amb horari de 8h a 17h.
- Lloc de treball: Olèrdola / Teletreball.