L'Hospital General de Granollers és l'hospital universitari de referència del Vallès Oriental, integrat al sistema sanitari integral d'utilització pública de Catalunya, amb una plantilla de 2200 professionals i que es troba en un moment clau de creixement i consolidació.
Vols formar part del nostre equip de Compres i Logística?
El Departament de Compres i Logística forma part de la Direcció Econòmica Financera. El teu objectiu serà donar suport als processos de l’àrea i contribuir a l’optimització i eficiència de la gestió de les compres.
Quines seran les teves funcions i responsabilitats?
· Realitzar la gestió integral de les compres dels materials assignats: des de la planificació de la compra, el seguiment de la comanda i la gestió de l’entrega.
· Fer el seguiment, gestió i resolució d’incidències, tant a nivell de servei com de factures i/o qualitat treballant conjuntament amb Magatzem, Recursos Materials i Comptabilitat, entre altres.
· Cercar nous proveïdors i/o productes alternatius per garantir i optimitzar el subministrament de materials.
· Mantenir i actualitzar les dades mestres de SAP segons els criteris definits al departament.
· Analitzar canvis de preus i consums relatius a la categoria de producte assignada.
· Treballar conjuntament tant internament, amb l’equip de Compres i Logística, com amb la resta de Departaments o Serveis en la millora de processos i solució de problemes.
· Negociar amb proveïdors per millorar els temps d’entrega, solucionar incidències o cercar productes alternatius davant de trencaments d’estoc.
Com ens agrada treballar?
• Ens agrada treballar en equip, compartint coneixement i buscant solucions conjuntes.
• Treballem amb una clara orientació al client intern.
• La proactivitat i la iniciativa per millorar processos i anticipar necessitats és molt benvinguda.
• Necessitarem que siguis una persona flexible i amb capacitat d’adaptació en un entorn en continu canvi, i de resposta.
• Ens organitzem per objectius, amb una clara orientació a resultats i a l’eficiència en la gestió.
• Una comunicació clara i fluïda és clau per establir relacions de confiança amb els diferents equips i proveïdors.
Que t'oferim:
• T’incorporaràs a un equip proper i col·laboratiu, on compartim coneixement i ens agrada millorar plegats.
• Participaràs en la gestió de compres en un entorn sanitari enriquidor.
• Rebràs formació i acompanyament per conèixer els processos i eines de l’àrea i integrar-te amb confiança al teu nou equip.
• T’incorporaràs amb contracte indefinit i a jornada completa.
• Formaràs part d’una organització orientada a les persones, que promou el benestar, la col·laboració i la millora contínua.
T’hi sumes? Estem desitjant conèixer-te!
Ets la persona que estem buscant si:
· Tens formació en Cicle Formatiu de Grau Superior Administració i Finances, Grau en ADE, Administració i Finances, o similars.
· Tens experiència treballant amb paquet office.
Valorarem que:
· Tinguis experiència prèvia en un entorn empresarial en departaments de compres, administració, operacions, o similar.
· Disposis de formació a nivell usuari SAP o ERP similar.