•Atenció telefònica i presencial: recepció i derivació de trucades i missatges, atenció a persones usuàries, familiars, seguint els criteris de l'entitat
•Introducció de dades i seguiment en el programa informàtic, programació de primeres visites i reprograma-ció de visites successives en cas d'absentisme i peticions telefòniques
•Control d'altes mensuals
•Control, ordre, distribució i sol·licitud de reposició de material d'oficina
•Control i justificació mensual de despeses ocasionades en el centre de treball
•Elaboració, tramitació, arxiu i digitalització de documentació del centre
•Registre activitats de tallers
•Notificacions incidències càtering
•Compliment de les normes de seguretat i salut de l'empresa
•Col·laboració en l'assoliment dels objectius de contracte amb el Servei Català de la Salut
•Seguir les normes de confidencialitat i protecció de dades de l'entitat d'acord amb la normativa vigent català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat), espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat), anglès (parlat a2 - bàsic, escrit a2 - bàsic)