Entitat que es dedica a la inserció sociolaboral a través de la realització d’activitats vinculades a la gestió de residus, requereix un/a auxiliar comptable per donar suport al departament comptable i financer.
Responsabilitats:
* Comptabilització de factures de clients i proveïdors.
* Conciliacions bancàries.
* Control i gestió de tresoreria: pagaments a proveïdors i cobraments de clients.
* Suport en la preparació i presentació d’impostos trimestrals.
* Suport en el tancament de comptes anuals i auditories.
* Generació de factures.
* Tasques administratives pròpies del lloc de feina.
* Tasques de suport del departament.
* Pressupostos i seguiment de projectes.
Requisits:
* Experiència mínima d'1 any en una posició similar.
* Coneixements del programa SAGE i Office.
* Títol d'especialització professional en Administració i finances.
* Competències en comptabilitat, capacitat analítica, responsabilitat, treball en equip, comunicació, planificació i organització, orientació estratègica, tolerància a l’estrès i discreció.
Condicions:
* Contracte laboral temporal (2 mesos).
* Jornada completa (40h/setmanals).
* Salari mensual brut: 1500 €.
* Altres beneficis: Contracte temporal de substitució de baixa.
* Data d'inici: Incorporació immediata.
* Durada: 2-3 mesos (possibilitat de prorrogar la durada).
* Horari: De dilluns a divendres, tots els matins i 2 tardes.
* Municipi del centre de treball: Sant Just Desvern (accés amb tram i bus si vens en transport públic).
#J-18808-Ljbffr