FUNCIONS I TASQUES:
•Suport al àrea de qualitat y digitalització en l'elaboració de documents, Actes, informes i presentacions per les reunions del comitè de qualitat.
•Gestió de la documentació interna del òrgan de govern.
•Manteniment i actualització de la documentació de l'entitat referida al model de gestió de qualitat.
•Recopilació i preparació de les dades de satisfacció general del grups de interès que es supervisen des de el òrgan de govern.
•Recopilació y preparació de dades per implementar el CRM a l'entitat i altres processos de digitalització.
•Gestió i seguiment amb la secretaria tècnica del calendaris de auditories intens de qualitat.
•Seguiment de les avaluacions internes de qualitat de les àrees de treball y processos claus de l' entitat conjuntament amb la secretaria tècnica.
•Suport organitzatiu y documental puntual a processo de treball claus de l'entitat
•Altres tasques administratives pròpies del lloc de treball que li siguin assignades per Direcció i secretaria tècnica.COMPETÈNCIES NECESSÀRIES PEL LLOC DE FEINA:
•Actitud proactiva, flexible i dinàmica.
•Responsabilitat i confidencialitat amb la informació.
•Treball en equip de forma interpersonal i autonomia
•Planificació i Organització del treball
•Bona organització del temps i de la pròpia feina
•Habilitats comunicatives
•Habilitats informàtiques
•Domini avançat de fulls de càlcul (Excel), amb capacitat de construir fórmules, filtrar dades, crear taules dinàmiques, formularis, etc.
•Domini de Microsoft Word i Power Point.
•Coneixements en l'ús de Microsoft Office 365.
•Coneixements de Bases de Dades, CRM i ERP.
•Competències informàtiques addicionals:
•Destresa en plataformes informàtiques.
•Coneixements en registres, portals i oficines virtuals per a tràmits amb les administracions públiques, etc. català (parlat superior, escrit superior), espanyol (parlat superior, escrit superior)