Responsabilitats del lloc de treball
* Atenció al client de manera presencial i / o mitjançant sistemes d'intèrfon (barreres i caixers).
* Assistència a usuaris / as de l'aparcament davant incidències o necessitats, donant suport i ajuda per a resoldre-ho de la manera educada i formal possible.
* Realització de rondes periòdiques per a comprovar el bon funcionament de l'aparcament (vehicle mal estacionats).
* Seguiment / informe d'avisos / incidències durant el torn de treball.
* Verificació que no existeixen objectes abandonats, no habituals i sense propietari aparent i en cas de detectar-ho, avisar al servei de seguretat de l'hospital.
* Control de la circulació, parada i estacionament de vehicles dins del recinte que pugui afectar la seguretat i dificultar l'accés d'altres usuaris, o a l'entrada d'ambulàncies o vehicles de les forces de seguretat.
* Controls específics d'accés i permanència a determinats espais de l'aparcament, segons la franja horària o accés restringit.
* Gestió dels sistemes i subsistemes informàtics.
* Recollida de tiquets de les vies de sortida.
* Neteja de superfícies de contacte amb desinfectant, tant del control com dels diferents elements de control (caixers i barreres).
* Neteja de maquinària dels caixers i barreres.
* Recollida de fulles caigudes dels arbres.
* Escombrat de la zona de barreres i caixers.
* Escombrat i fregat del paviment i cristalls de la cabina de control.
* Escombrat i buidatge de papereres de tot l'aparcament.
* Supervisió de l'estat de funcionament i conservació dels diferents elements de control de l'aparcament (programa, caixers, barreres, lectors…).
* Emissió de targetes d'abonats per a professionals i personal d'empreses autoritzats.
* Emissió de vals descompto per a aparcament zona d'urgències.
* Notificar de manera immediata i per escrit incidències diàries als interlocutors del servei.
* Laborar en les tasques d'informació al públic: ubicació de les àrees i dependències de l'Hospital (dirigir a taulells / punts d'informació de l'hospital).
#J-18808-Ljbffr