Tens experiència en atenció a clients i en tasques administratives?
Cerques un treball estable en horari de dilluns a divendres de tardes per a complementar amb altres activitats?
Si és així, aquesta és la teva oportunitat! A Grup EULEN, seleccionem un perfil d'atenció al client per a un Punt de Servei del sector energètic situat a Figueres.
T'oferim:
* Horari de dilluns a divendres de 16.00-19.00 hores.
* Els mesos de juliol i agost es pot ampliar la jornada per la cobertura de vacances del equip.
* Salari de 449 Euros brut/mes (14 pagues).
* Jornada de 15 hores/setmanals, variable segons resultats.
* La integració en el Grup EULEN, empresa líder en la prestació de serveis.
Busquem:
* Experiència en atenció al client i tasques administratives.
* Domini de català i castellà.
* Habituat/a a treballar amb suport informàtic.
* Disponibilitat per a treballar de dilluns a divendres en horari 16.00-19.00 hores.
* Disponibilitat d'incorporació immediata.
Responsabilitats:
* Atenció i informació comercial al client.
* Gestions administratives: altes/baixes/canvis comercialitzadores (SAP, CRM).
* Altres tasques administratives relacionades.
Requisits:
* Experiència mínima d'1 any en lloc similar.
* Títol FP de Grau Mig en Administració.
* Competències i coneixements: Valorable conèixer SAP o similar.
* Català (parlat C1, escrit C1).
* Espanyol (parlat C1, escrit C1).
Contracte laboral indefinit, jornada parcial tarda (3 hores - jornada diària), salari mensual brut de 449 Euros, i altres beneficis: 14 pagues.
Si creus que encaixes amb aquesta descripció, no dubtis a inscriure't. Estem desitjant conèixer-te.
#J-18808-Ljbffr