Convocatòria interna/ externa 1 Lloc de treball Secretari/a Direcció Atenció Primària per al Parc Sanitari Pere Virgili. L'Atenció Primària del Parc Sanitari Pere Virgili compta amb tres CAP (Barceloneta, Vila Olímpica i Larrard) i un CUAP (Gràcia).
Oferim una cartera de serveis addicional que inclou cirurgies menors, crioteràpia, infiltracions, pulsioximetria nocturna, ecografia i consulta especialitzada de deshabituació de tabac.
A més, som Unitat Docent Multiprofessional d'Atenció Familiar i Comunitària (residents de medicina i d'infermeria) i col·laboradors docents per a estudiants de Grau de Medicina i d'Infermeria.
Informacions complementàries
Tenim una Unitat de Recerca d'Atenció Primària amb el Grup de Recerca APICBA, que forma part del Programa de Recerca d'Epidemiologia i Salut Pública (EPISAP) de l'IMIM, liderat per una Coordinadora de Recerca que és Tècnica de salut. En aquest marc, desenvolupem projectes de recerca finançats amb fons europeus.
Aquesta Unitat de Recerca d'AP està integrada dins de la Unitat de Recerca del Parc, on es porten a terme projectes transversals Atenció Primària-Atenció Intermèdia com el +Àgil o Amida.
Tenim un Centre de Rehabilitació integrat dintre de l'Edifici de Vila Olímpica que dóna cobertura a la població assignada de Barceloneta i Vila Olímpica, i que treballa amb un nou model d'Atenció transversal entre nivells assistencials (Projecte AToDOM).
Comptem amb una Referent farmacèutica d'Atenció Primària que dóna suport als professionals dels equips i treballa accions de millora de la prescripció amb els referents de farmàcia dels centres.
El PSPV disposa d'un Programa d'Ajudes a la Formació que dóna suport al desenvolupament professional, amb el finançament de formació continuada o de postgrau en centres formatius o institucions externes al PSPV.
Els nostres Hospitals de Referència són l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Larrard) i el Parc Salut Mar (Barceloneta i Vila Olímpica).
Condicions del lloc de treball
Incorporació immediata i amb vinculació estable.
Horari: horari lliscant.
Retribució: corresponent al Grup 6.1 (nivel I) segons el III Conveni col·lectiu de treball dels hospitals d'aguts, centres d'atenció primària, centres sociosanitaris i centres de salut mental, concertats amb el SCS (SISCAT).
Al Parc Sanitari Pere Virgili considerem que la formació i l'aprenentatge continus són els fonaments del creixement i desenvolupament de la nostra Institució, per això oferim formació i recolzem aquells professionals que vulguin continuar especialitzant-se.
Funcions a desenvolupar
* Oferir suport administratiu de caràcter transversal a la Direcció de l´Atenció Primària: Donar recolzament administratiu en la planificació d´activitats de la direcció transversal d'Atenció primària: planificació de reunions, agenda i calendari de la direcció.
* Prestar atenció a les persones que necessiten adreçar-s'hi, en la seva absència, i procurar oferir les solucions més procedents, dins de les seves funcions.
* Gestionar tasques administratives i documentals: organització de documents, elaboració i gestió d´informes i actes.
* Agilitzar les gestions amb els Serveis de suport del PSPV: departaments de Recursos Humans, Gestió econòmica i Administració, Organització i Comunicació i Serveis Generals, per qualsevol tipus de necessitat (peticions de formacions, autoritzacions de despeses, autoritzacions de pagaments, gestió d'incidències).
* Fer tasques de suport als equips de direcció dels centres d'AP i tot allò que li pugui encomanar la direcció d'atenció primària dins de les seves funcions.
[*] La persona seleccionada es vincularà mitjançant un contracte de substitució per plaça vacant (Prèviament reforma Interinitat per plaça vacant).
Sol·licitud i documentació a presentar
Les persones interessades poden remetre la seva candidatura fins el 22 de gener de 2025. Totes les dades que s'al·leguin en els currículums es comprovaran en el moment immediatament anterior a la seva contractació i es requerirà: Fotocòpia del DNI o NIE, Fotocòpia de la titulació requerida, Acreditar mitjançant certificats de serveis prestats l'experiència professional que no pertanyi al Parc Sanitari Pere Virgili. Aquests s'hauran de presentar sempre en format original emès pels òrgans, les autoritats o els càrrecs que duen a terme la gestió de recursos humans a la unitat corresponent. Currículum Vitae actualitzat, adjuntant la documentació acreditativa del mateix (diplomes de formació continuada, certificats de docència, títols de formació reglada).
Barem de la convocàtoria
Total punts 100. En la resolució d'aquesta convocatòria es valoraran els aspectes següents: Un cop valorats els requeriments mínims d'accés indicats a la convocatòria, les persones admeses seran valorades tècnica i competencialment. Les candidatures internes comptaran en aquesta fase amb el resultat de l'avaluació d'acompliment realitzada per Parc Sanitari Pere Virgili. Les candidatures externes, que no tenen possibilitat de tenir una avaluació d'acompliment per part de la institució, participaran en una entrevista amb la Direcció Atenció Primària o persona/es en qui delegui i amb l'equip de Recursos Humans.
Per poder accedir a la fase de valoració de mèrits formatius i d'experiència professional, els/les candidats/as hauran de tenir una puntuació mínima de 20 punts en la valoració competencial i tècnica. Les persones que hagin participat en un procés selectiu en els darrers 6 mesos pel mateix lloc de treball podran participar en la convocatòria i acreditar nous mèrits d´experiència i formatius, mantenint la valoració competencial i tècnica.
Totes les dades que s'al·leguin en els currículums es comprovaran en el moment immediatament anterior a la seva contractació. En cas de no trobar candidat aduit, la posició podria esdevenir deserta. Amb la formalització i presentació de la sol·licitud els/les candidats/candidates donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent.
En cas de dubte, podeu contactar amb nosaltres a través de la nostra adreça d'e-mail de ****** REF.SECRETARI/AP2025_4.
Formació mínima requerida
Cicle Formatiu de Grau Mig en la branca administrativa o equivalent emès per una Institució espanyola o, en el seu defecte, degudament homologat pel Ministeri competent. Formació en Secretariat de Direcció. Coneixements requerits: excel a nivell intermedi.
Experiència requerida
Experiència mínima de 5 anys en posicions de gestió administrativa en l´àmbit sanitari. Experiència valorable: experiència en àmbit financer.
Competències / Habilitats
* Treball en equip
* Organització i planificació
* Adaptabilitat
* Habilitats comunicatives
* Empatia
#J-18808-Ljbffr