Responsabilitats:
1. Realitzar anàlisis de les ventes multimarca, retail i online, proporcionant informació detallada.
2. Analitzar qualitativament les ventes dels nostres productes retail/online, evaluant la rotació i tenir un seguiment dels articles més venuts.
3. Seguiment Inshop: coordinar i programa inventaris rotatius i totals amb l’equip de retail per a cada campanya i analitzar els resultats obtinguts.
4. Brindar suport amb la implementació de millores de venda en el PDV: introducció de millora en el TPV per a un millor anàlisis i control de ventes, traspassos, seguiments del client, etc.
5. Organitzar i planificar amb l’equip de retail les noves apertures, reubicacions i tancaments, analitzant l’impacte de qualsevol acció.
6. Analitzar i proposar estratègies de descomptes amb l’equip comercial: responsable de comunicar l’estratègia als canals propis i als departaments implicats.
7. Analitzar les ventes i les compres dins l’àmbit retail i online, avaluant les estructures i el número de models.
8. Analitzar les ventes del producte i preparar una estructura col·lectiva de nova temporada: referència, estructura, relacions, categories, % venta per color, etc.
9. Realitzar un anàlisis de tots els canals sobrants.
10. Preparar informes de venda de productes retail/online/MM per a tots els canals.
11. Analitzar els preus per categories i els preus de la competència.
Requisits mínims:
1. Experiència de 2 anys. Es valorarà experiència dins el sector tèxtil.
2. Títol de Grau en ADE, Estadística o Enginyeria relacionada amb el camp.
3. Anglès (parlat B1 - llindar, escrit B1 - llindar).
4. Coneixement sòlid d’eines d’anàlisis de dades com l’Excel.
5. Flexibilitat i adaptació al canvi; ganes d’aprendre; capacitat d’anàlisi i síntesi; autonomia i responsabilitat.
6. Disponibilitat per viatjar.
#J-18808-Ljbffr