Responsable Administració a Girona
Suport a la CAP d’Administració:
* Participar a les reunions d’EGIC amb actitud resolutiva i propiciant la innovació en els processos, quan procedeixi.
* Elaboració de pressupostos.
* Elaborar els informes i tancaments mensuals.
* Analitzar l’origen de les desviacions pressupostaries.
* Gestió integral del F-Alta nou servei.
Processos de compres/vendes
* Participar del procés de compra agrupat i avaluació de proveïdors, quan així ho designi la Cap d’administració.
* Control i seguiment del procés de facturació dels drets pendents de cobrament, quan així ho designi la Cap d’administració.
Suport a línies productives
* Actuar com a enllaç amb Cap d’Administració, prèvia anàlisi, de les necessitats detectades per les direccions de centre.
* Resoldre qualsevol incidència administrativa i logística que li plantegin les direccions dels centres i/o buscar el canal per resoldre-ho.
* Coordinació amb l’administrativa serveis, per planificar accions formatives i seguiment de les desviacions del pressupost Infocentre.
* Reformulació dels canals administratius, formularis i circuïts dels serveis en actiu, sempre que sigui necessari.
* Dirigir i formar al personal administratiu que s’incorpora a les entitats de les seves unitats de serveis.
Suport als expedients de recerca de fons
* Coordinar-se amb la persona responsable del departament de recerca, per millorar l’anàlisi i justificació de convocatòries.
* Seguiment, aplicació i justificació dels fons provinents de les subvencions extraordinàries.
* Seguiment dels drets pendents de cobrament.
* Coordinació i suport als equips de recerca de fons operatius.
Gestió econòmica i administrativa
* Conèixer a fons i amb profunditat tots els serveis que desenvolupa la/les entitat/s al seu càrrec, així com les necessitats que aquestes puguin tenir.
* Conèixer els objectius anuals de la seva entitat, tant pel que fa a millores en els serveis com nous projectes.
* Exercir la direcció funcional de les persones al seu càrrec.
* Conèixer les interrelacions entre la/es Entitat/s i els departaments del grup, amb l’objectiu de poder dinamitzar la resolució de qualsevol incidència que se li presenti.
* Vetllar perquè les dades de tresoreria agrupada reflecteixin les necessitats reals a curt termini.
* Suport a les tasques d’auditoria econòmica.
* Coordinació tècnica i de processos amb el/la cap d’administració.
A continuació et detallem què estem buscant:
* Diplomatura o llicenciatura en ciències Empresarials o afins.
* Cicle de grau superior d’Administració i finances.
* Experiència de 3 anys en àrees administratives/econòmiques.
Coneixements:
* Imprescindible coneixement del programa Navision.
* Bàsic de la legislació vigent en matèria econòmica.
* Es imprescindible coneixements en gestió pressupostària.
* Català i castellà escrit i parlat correctament.
I què oferim?
Incorporar-te a una xarxa d’entitats socials que vetlla pel desenvolupament dels col·lectius més desafavorits.
Contracte fix al 100% de la jornada de 39 hores setmanals.
Horari que et permetrà conciliar vida personal i laboral de dilluns a divendres de matins i una tarda a la setmana.
La categoria de Responsable d’Area II 1.921,30 bruts mensuals x 14 pagues = 26.898,2€.
T’interessa? Inscriu-te! T’estem esperant ;)
#J-18808-Ljbffr