Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Funcions i requisits de la vacant Gestió de Projectes (Project Manager)
Tècnic/a de Projectes – Gestió Administrativa
Des d’Adecco busquem un/a Tècnic/a de Projectes per a una empresa del sector alimentari especialitzada en implementar millores a les seves línies de producció. La persona seleccionada s'unirà a l’equip per gestionar els projectes de millora de processos i la tramitació d’ajudes estatals, en un entorn dinàmic i col·laboratiu.
Funcions:
• Planificar i executar projectes de millora dins dels límits de temps i pressupost establerts.
• Definir objectius i fer el seguiment de resultats de cada iniciativa.
• Redactar memòries tècniques i gestionar la documentació associada als projectes.
• Supervisar el progrés dels projectes en curs i coordinar-se amb altres departaments.
• Tramitar i sol·licitar ajudes públiques per a la implementació de noves tecnologies i optimització dels processos.
Requisits:
• Formació en Administració i Direcció d’Empreses (ADE), Gestió Administrativa o similar.
• Experiència prèvia en tasques administratives i de gestió de projectes o subvencions.
• Capacitat organitzativa, atenció al detall i bones habilitats de redacció.
• Coneixements d'ofimàtica, especialment Excel.
Què oferim?
• Contracte estable en un projecte a llarg termini.
• Jornada completa amb horari flexible.
• Oportunitat de creixement professional en una empresa innovadora.
Condicions que ofereix l’empresa
(8:00h-17:00h o de 8:00h a 18:00h amb una hora per dinar)
Perspectiva de la feina
€ 22.000-24.000 El salari es negociable En funció d'experiència i vàlua
-Enginyeria Tècnica amb titulació Industrial Mecànica
-FP II amb titulació Delineació industrial
-Grau amb titulació Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte
-Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Disseny en fabricació mecànica
-Grau amb titulació Enginyeria Mecànica
-Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Desenv. i aplic. de proj. de constr., perfil profess. àmbit obra civil
1-2 anys d'experiència en tasques similars
Nivell d'experiència
Empresa de recursos humans especialitzada en Selecció, Formació i Treball Temporal .
Organigrama SLU: recursos humans, selecció de personal, formació empresarial, psicologia industrial.L'equip de consultors experts en selecció d...
Comarca Gironès
Organigrama SLU: recursos humans, selecció de personal, formació empresarial, psicologia industrial.L'equip de consultors experts en selecció d...
Comarca Gironès
Empresa del sector de l’enginyeria en la província de Barcelona dedicada a la realització de projectes en l’àmbit industrial: obra civil, electrici...
Comarca Vallès Oriental
Consultoria en RRHH especialitzada en la selecció de càrrecs intermitjos i directius
Província Girona
Empresa de serveis de coordinació de seguretat i salut per a obres d'edificació, civil i industrial, coordinació d'activitats empresarials, gestió ...
Província Girona
Som una empresa hotelera vacacionalEns trobem en ple procés de renovació del nostre producte hoteler, i busquem incorporar talent multidisciplin...
Comarca Alt Empordà
#J-18808-Ljbffr