Responsabilitats del lloc de treball
* Gestió dels calendaris laborals i del control horari dels treballadors / res de l’Hospital de Dia.
* Tenir cura de la centraleta telefònica, recepció de trucades, etc.
* Acollida dels / les adolescents i les seves famílies.
* Responsable del funcionament de la secretaria, que inclou el registre informàtic actualitzat de l’activitat de l’equip i el lliurament de la documentació requerida en cada moment pel Servei Català de la Salut.
* Responsable de la gestió documental, tant digital com en format físic.
* Encarregada de l’obtenció de les dades epidemiològiques i assistencials que en cada moment es precisin (ISO trimestral) així com de col·laborar en la confecció de la memòria anual.
* Responsable de l’obertura, tancament i arxiu d’històries clíniques dels pacients atesos.
* Encarregada de l’administració econòmica i compres del material fungible i dels productes bàsics de l’office.
* Responsable de caixa i arqueig mensual.
* Donar suport administratiu a les reunions d’equip (actes, gestió del temps).
#J-18808-Ljbffr