T'agradaria incorporar-te en una companyia top employer líder a Europa?
Tens experiència en atenció al client? T'apassiona oferir un servei de màxima qualitat? T'estem buscant! Securitas Direct és el líder del mercat europeu de seguretat amb monitorització d'alarmes intel·ligents per a llars i petits negocis, donem servei a més de 4 milions de persones arreu del món gràcies a un equip de més de 25.000 professionals, presents a 16 països d'Europa i Amèrica Llatina.
Hem creat les innovacions més disruptives del mercat, les quals han esdevingut estàndard per a la indústria i el sector. A Securitas Direct, som persones que protegim persones.
Busquem incorporar assessors telefònics al nostre equip de central receptora d'alarme on les teves funcions principals seran:
1. Rebre, gestionar i resoldre qualsevol gestió, salt d'alarma, consulta o incidència dels nostres clients, donant una solució satisfactòria des del primer contacte.
2. Actuar, front els salts d'alarma, segons els protocols establerts.
3. Tractar als clients amb un clar objectiu d'excel·lència.
4. Oferir la millor solució al client en un temps òptim per realitzar la gestió en concret.
T'oferim un ambient dinàmic, amb diversitat de projectes i oportunitats i on podràs desenvolupar-te en una de les millors companyies per treballar. El lloc de treball disponible s'ubica a l'àrea d'Operacions, concretament dins del departament de Relació amb el client.
Què oferim?
1. Incorporació a una multinacional en creixement amb grans oportunitats de desenvolupament.
2. Contracte indefinit des del primer dia.
3. Estabilitat laboral.
4. Horaris fixos i en diferents torns.
5. Contracte de Dll a Dg, possibilitat de contracte de caps de setmana i festius per facilitar la conciliació.
6. Plus per festius, anglès i nocturnitat.
7. Formació inicial remunerada (no selectiva) però amb assistència obligatòria.
8. Formació contínua.
9. Fruita a la oficina.
Busquem persones altament responsables i compromeses amb els clients, amb ganes d'aprendre i créixer professionalment.
Requisits imprescindibles:
1. Experiència de mínim 6 mesos d'atenció telefònica al client (preferiblement en contact center).
2. Excel·lents habilitats de comunicació.
3. Alta capacitat resolutiva.
4. Orientació al client.
5. Rapidesa en el maneig de l'ordinador i el teclat.
6. Excel·lent nivell de Català.
T'agradaria treballar amb un equip dedicat i apassionat per als que la seguretat és un dret humà? Vols unir-te a una companyia on la innovació i la tecnologia són la base de les solucions? Inscriu-t'hi, estem esperant el teu talent! #J-18808-Ljbffr