Des d'AXXON estem seleccionant, per una important empresa del sector químic, ubicada a Girona, i que la seva activitat principal és la distribució i comercialització dels seus productes, tant a particulars com a empreses, un/a:
ADMINISTRATIU COMERCIAL (H/D)
Busquem un perfil dinàmic, amb habilitats organitzatives, capacitat per a gestionar i prioritzar tasques, a més de tenir un enfocament orientat al client i als resultats comercials.
Funcions:
* Gestionar diàriament la cartera de clients assignada i fer prospecció per ampliar-la.
* Realitzar tot el seguiment comercial amb clients: fer propostes comercials, seguiment, les consultes de clients i negociació amb clients i tancament de vendes. L’acció comercial sempre serà des d’oficina, amb sortides puntuals per reunir-se amb els clients.
* Realitzar el seguiment i l’actualització de la base de dades de clients.
* Preparar informes de vendes i fer l'anàlisi de les oportunitats comercials.
* Coordinació de comandes i processos administratius relacionats.
* Col·laborar amb l'equip comercial per a aconseguir els objectius establerts.
* Controlar la documentació administrativa i assegurar la seva correcta gestió.
S'ofereix:
* Incorporació a un equip dinàmic i en una empresa en constant creixement.
* Contractació inicial de tres mesos per treball temporal + incorporació a empresa.
* Oportunitat de desenvolupament i formació contínua.
* Remuneració competitiva més variable.
* Horari de dilluns a divendres de 9h a 18h amb una hora per dinar.
* Opció de teletreball d’uns dies al mes, un cop s’hagin superat els 6 mesos d’antiguitat.
* Altres beneficis: dietes, mútua privada de salut, altres assegurances.
Formació:
* Aportar mínim CFGM d’Administració i Finances, Màrqueting o Comerç.
* Molt valorable nivell d'anglès mitjà i també altres idiomes (romanès, ucraïnès, polonès…).
Experiència:
* Aportar experiència mínima d'un any, desenvolupant tasques relacionades amb la descripció del lloc de treball.
* Haver treballat en departaments comercials.
Habilitats i competències:
* Habilitat per a treballar amb eines ofimàtiques (Office, CRM, etc.).
* Orientació al client, altes habilitats de comunicació i negociació.
* Capacitat per a treballar de manera autònoma i en equip.
* Persona organitzada i amb altes capacitats resolutives.
#J-18808-Ljbffr