LLOC DE TREBALL: Aparellador, Ingenieria d´edificació - Arquitecte/a Tècnic/a
FORMACIÓ REQUERIDA
Aparellador/a, arquitecte/a, ingenieria.
ENTITAT
ProHabitatge és una entitat sense afany de lucre i independent, fundada l'any 1999, que persegueix prevenir i erradicar l'exclusió residencial i el sensellarisme a Catalunya des d'una perspectiva de gènere i de drets humans. L'entitat disposa de programes d'inclusió residencials propis amb el propòsit de possibilitar l'accés a un habitatge digne i adequat a les persones i famílies que pateixen d'exclusió o vulneració residencial, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.
FUNCIONS I TASQUES
En la captació d'habitatge:
1. Visites tècniques als habitatges susceptibles de ser captats per la Fundació.
2. Coordinació de les tasques de captació.
3. Valoració d'idoneïtat.
4. Elaboració d'informes sobre l'estat, necessitat d'intervenció i valoració econòmica de les obres de rehabilitació i adequació dels habitatges per al seu ús.
Intervenció a l'habitatge:
1. Visites tècniques als immobles i elaboració d'informes sobre l'estat, necessitat d'intervenció i valoració econòmica de les obres de manteniment de l'habitatge.
2. Planificació del manteniment dels habitatges.
3. Control i gestió del manteniment dels habitatge i gestió d'incidències.
4. Control de compliment normatiu dels habitatges.
5. Planificació i seguiment d'obres de rehabilitació i interlocució amb tècnics i empreses executores de les obres.
6. Control i tramitació de cèdules d'habitabilitat i de certificats de eficiència energètica i gestió de la seva renovació.
7. Relacions amb empreses de manteniment.
8. Relacions amb companyies d'assegurances i altres interlocutors.
9. Seguiment dels aspectes tècnics dels acords de cessió de l'habitatge.
10. Establiment d'eines que assegurin el control de l'estat de l'habitatge.
11. Coordinació de les eines de seguretat de l'habitatge i adopció de mesures per a evitar l'ocupació no consentida de l'habitatge.
12. Valoració de l'eficiència energètica dels immobles i redacció de propostes de millora, control i seguiment de la seva implementació.
REQUISITS FORMATIUS I D'EXPERIÈNCIA
1. Grau en ingeniaria de l'edificació, Arquitectura tècnica i/o Arquitectura.
2. Experiència en realització de pressupostos i amidaments.
3. Coneixement i experiència en l'aplicació de la normativa d'habitabilitat, CTE, instal·lacions (REBT).
4. Experiència en la coordinació i el control de la gestió de les tasques de manteniment dels habitatges.
També es valoraran:
1. Experiència i coneixements del mercat immobiliari.
2. Experiència en l'ús del programa TAAF o altres programes d'administració de finques.
3. Formació, coneixements i/o experiència en entitats sense ànim de lucre.
Instrumentals:
1. Ofimàtica (Word, Excel, Accés).
2. Català parlat i escrit.
3. Carnet de conduir B1.
Transversals:
1. Adaptabilitat, flexibilitat i polivalència.
2. Organització del temps i de la pròpia feina, autonomia.
3. Gestió de l'estrès i la frustració.
4. Treball en equip.
5. Iniciativa i proactivitat.
6. Negociació, comunicació i relació interpersonal.
7. Responsabilitat professional i disposició vers l'aprenentatge.
CONDICIONS LABORALS
JORNADA I HORARI: Jornada Parcial 30H - de DL a dv 8:00-14:00
LLOC DE TREBALL: lloc de treball Barcelona i Terrassa
REMUNERACIÓ: 16.000€- 17.100€ anual per 30H
#J-18808-Ljbffr