Codi Ref.: ADM BOR BAR Nombre de vacants: 1 Lloc de treball: Administratiu/iva Grup professional: 2 Centre de treball: Carrer Doctor Aiguader 15, Barcelona. Programa: Borsa de lloguer de vivenda de Barcelona. Jornada: 38,25 hores distribuïdes de dilluns a divendres Salari brut mensual: 1.628,74 € (14 pagues) Salari brut anual: 22.802,43 € Tipus de contracte: Substitució IT Data d'incorporació: Immediata Període de prova: 2 mesos Dependència jeràrquica: Responsable regional del projecte. Dependència funcional: Cap de projecte. MISSIÓ DEL LLOC Tasques administratives i visites al programa de la Borsa d’Habitatge. DESCRIPCIÓ DE FUNCIONS • Gestió del fitxer. • Recepció de les sol·licituds de demanda d'habitatge i seguiment. • Gestió documentació propietaris. • Gestió de la documentació dels sol·licitants. • Introduir les dades a les aplicacions informàtiques. • Gestió de les ajudes i subvenció (col·laboració a la sol·licitud amb els serveis centrals). • Visitar els habitatges captats per a l'elaboració dels documents de “Estat General de l'Habitatge” i “Relació de Mobles i Enseres”. • Realització de visites a l'habitatge amb possibles llogaters. • Resoldre les incidències que es plantegin a la dinàmica dels Programes. • Informació personal, mail o telefònica als usuaris del Programa COMPETÈNCIES • Capacitat organitzativa. • Compromís amb els valors i la missió de Provivenda. • Capacitat propositiva i resolutiva. • Bon/a comunicador/a. • Habilitats de mediació i resolució de conflictes. • Orientació a aconseguir objectius. • Treball en equip i col·laboració. • Flexibilitat i adaptació al canvi. • Capacitat organitzativa. BENEFICIS: • Flexibilitat horària dentrada i sortida. • Teletreball a temps parcial • 60 hores de lliure disposició, a més de 23 dies de vacances (per a jornades completes anuals) • Oportunitats de conciliació laboral i personal. • Oportunitats de carrera i desenvolupament professional. • PC i Smartphone amb accés a l'entorn M365.
FORMACIÓ ACADÈMICA Cicle formatiu de grau mitjà (en l'àmbit de la gestió administrativa o semblants). FORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA • Coneixements d'informàtica de nivell avançat (Office). • Perfecte ús del català i castellà, parlat i escrit. • Titulació addicional que aporta valor al perfil. EXPERIÈNCIA PRÈVIA • Imprescindible experiència en la gestió del fitxer. • Experiència de treball en equips multidisciplinaris. • Experiència al sector immobiliari. • Experiència o coneixement de treball en organitzacions sense ànim de lucre. ALTRES REQUERIMENTS Coneixement de la L.A.U. i Llei de Propietat Horitzontal. VALORABLE • Certificat de discapacitat del 33% • Coneixements daltres idiomes.
* Experiència 2 anys. • Imprescindible experiència en la gestió del fitxer. • Experiència de treball en equips multidisciplinaris. • Experiència al sector immobiliari. • Experiència o coneixement de treball en organitzacions sense ànim de lucre.
* PRIMERA ETAPA D'EDUCACIÓ SECUNDARIA SENSE TÍTOL
* títol fp de grau mig - administració
* Contracte laboral temporal (2 mesos)
* Jornada completa
* Salari mensual brut 1628