Asistente de Enfermería • El Prat de Llobregat
Descripción del trabajo:
* Monitor / a polivalent per a realitzar activitats dirigides aquàtiques, classes de natació per a nens i adults i tasques de socorrisme. Es valorarà positivament la titulació de socorrista.
* Jornada parcial de matins i / o tardes en funció de la disponibilitat i dissabte matins. Ampliable a altres classes o activitats si disposa de polivalència i formació.
* Indispensable col·legiat al COPLEFC o inscripció al ROPEC com a tècnic de natació o Grau superior d’esports.
Per a començar a l’abril.
Requisits:
* Grau en CAFE, Nivell 1 de natació, Grau Superior (Activitats físiques i esportives) titulació de socorrista (valorable).
* Experiència com a monitor / a de grups d’aprenentatge / perfeccionament de la natació tant nens com adults, valorable experiència com a monitor / a d’activitats dirigides aquàtiques.
* Facilitat i habilitat en les relacions interpersonals i el treball en equip.
S’ofereix:
* Contracte fix de treball en règim de seguretat social.
* Sou fix (Segons conveni clubs de natació de Catalunya).
* Horari de matins i tardes de dilluns a divendres i dissabte matí al voltant de les 23 - 30 h, en funció de la disponibilitat i polivalència.
* Formar part de l’equip de professionals de la Piscina Sant Jordi.
Tipo de puesto: Media jornada
Horas previstes: entre 25 i 30 a la setmana
Horari:
* Disponibilitat fin de setmana
* Horas extra
* Jornada partida
Tipos de compensaciones complementarias:
* 14 pagues
* Horas extras
* Plus diumenges i festius
Experiència:
* Monitor / a de natació: 1 any (Desirable)
* Ensenyament de la natació: 1 any (Desirable)
Ubicació del treball: Empleo presencial
#J-18808-Ljbffr