Empresa amb activitat de fabricació, ubicada a les rodalies de Lleida, requereix Cap FINANCES i ADMINISTRACIÓ.
Funcions: S’espera que sigui la persona responsable de la gestió administrativa i financera de l’empresa client. Es destaca dins les seves funcions:
1. Organitzar i crear procediments, ajudar a implantar canvi informàtic (SAP), etc.
2. Gestió administrativa i financera, ex.: Pagaments, Tresoreria, Bancs, Comptabilitats, Costos, Control Proveïdors (compres/preus/..), Control hores i gestió laboral o PRL coordinant-se amb la gestoria i empresa de PRL, etc.
Es requereix:
1. Professional amb experiència en Gestió Administrativa - Financera, al menys 5 anys i amb una continuïtat i regularitat en la seva trajectòria laboral.
2. Persona que ha liderat la millora de procediments, responsable, organitzada, que sap treballar amb autonomia i criteri, que sap gestionar la seva feina i treballar en equip.
3. Oferta de feina per a Tècnics i Caps d’Administració/Finances amb interès per treballar en la millora de procediments i assumint la responsabilitat: Cap Administració i/o Direcció Financera, Secretaria de Direcció financera - Comptable - Tècnic Financer.
4. Formació reglada desitjada: nivell Grau, especialitat administració i finances.
5. Imprescindible EXCEL - SAP, nivell avançat.
6. Residència zona Lleida/comarques limítrofes.
S’ofereix:
1. Incorporació amb contracte laboral i alta S.S. Fix en plantilla. Treballarà en una empresa molt sòlida, econòmicament autosuficient amb els seus propis recursos, amb més de 30 anys d’activitat. Ambient de treball agradable i competent.
2. Es facilita formació continuada, i recursos o suport amb altres empreses externes (assessories-gestories, etc.) d’acord amb les necessitats que es generin.
3. Treball estable. Horari de feina de Dilluns a Divendres: 08:00 a 17:00 - 40 hores setmanals.
4. Nivell salarial a acordar entre les parts. Imprescindible referències professionals.
Discreció i confidencialitat en tot el procés.
#J-18808-Ljbffr