El nostre client és una empresa asseguradora especialitzada en assegurances de salut i accidents. Amb un model cooperatiu únic en el sector, combina una visió social de la medicina amb un fort compromís amb la sostenibilitat, la qualitat assistencial i el benestar dels professionals. Opera sota els estàndards regulatoris més exigents, incloent-hi el marc de Solvència II, i forma part d’un grup assegurador consolidat.
Responsabilitats
* Executar el Pla Anual d’Auditoria Interna: planificació, treball de camp i elaboració d’informes.
* Realitzar el seguiment de recomanacions i verificar la implementació d’accions correctores.
* Vetllar pel compliment normatiu, tant intern com extern (Solvència II, control intern, etc.).
* Donar suport en la identificació i mitigació de riscos conjuntament amb les funcions de Control de Riscos i Compliment Normatiu.
* Col·laborar amb les diferents àrees en la millora de processos i controls interns.
* Participar en l’elaboració del Pla Anual d’Auditoria Interna.
* Presentar conclusions a la Comissió d’Auditoria i mantenir una comunicació fluïda amb les àrees auditades.
Requisits
* Titulació en ADE, Economia, Ciències Actuarials o similar.
* Mínim de 5 anys d’experiència en auditoria interna o externa, idealment en el sector assegurador o en entorns regulats.
* Coneixements sòlids del Pla Comptable d’Entitats Asseguradores (no vida, i valorable vida), normativa comptable i Solvència II.
* Es valorarà formació de postgrau (Auditoria, Direcció Financera) i certificació CIA.
* Valorada experiència en IFRS17, sostenibilitat i DORA.
* Nivell alt de català i castellà; anglès valorable.
* Usuari avançat de MS Office. Es valorarà experiència en eines de BI (p. ex. Tableau) i coneixements en auditoria informàtica.
Competències
* Visió analítica i capacitat d’avaluació de riscos.
* Habilitat per redactar informes tècnics i comunicar les troballes amb claredat.
* Autonomia, proactivitat i orientació a resultats.
* Ètica professional i sentit de la confidencialitat.
* Capacitat per treballar en equip i generar relacions constructives amb interlocutors diversos.
* Bon nivell d’organització, planificació i priorització.